راه‌اندازی قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب در کرمان
کد خبر: 3903633
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳

راه‌اندازی قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب در کرمان

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان از راه‌اندازی قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب خبر داد و گفت: این قرارگاه به‌منظور همکاری نهادهای خدمات‌رسان با یکدیگر در استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الله پاداش، مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان، امروز دوشنبه، 19 خردادماه در نشست هم‌اندیشی با گروه‌ها و تشکل‌های جهادی شهرستان کرمان که با حضور صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان برگزار شد، گفت: با توجه به ضریب محرومیتی که در برخی از مناطق استان از جمله حاشیه شهر کرمان وجود دارد، باید با هم‌افزایی و هم‌پوشانی، خدماتی را به محرومان در این مناطق ارائه دهیم.

وی افزود: اقدامات خوب و مؤثری در زمینه محرومیت‌زدایی از جمله در حوزه اشتغال و مسکن محرومان توسط کمیته امداد استان کرمان انجام‌ شده است.

پاداش از راه‌اندازی قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب توسط سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد و بیان کرد: این قرارگاه به‌منظور همکاری تمام نهادهای خدمات‌رسانی با یکدیگر در استان راه‌اندازی می‌شود که امیدواریم با هم‌افزایی و هم‌پوشانی نهادهای خدمات‌رسان بتوانیم در بحث خدمات‌رسانی به محرومان و محرومیت‌زدایی گام‌های مؤثری برداریم.

یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان نیز به آمار بالای فقر و محرومیت در این استان اشاره کرد و گفت: باید با هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌ها جهت حل مشکلات محرومان و محرومیت‌زدایی قدم برداریم.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب و تأکید مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت جوانان و حضور آن‌ها در میدان سازندگی جامعه و محرومیت‌زدایی اشاره کرد و افزود: امیدواریم با هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و همچنین گروه‌سازی و جذب جوانان پا به کار بتوانیم جهت خدمت‌رسانی بیشتر و سازندگی مناطق محروم گام برداریم.

صادقی هدف اصلی این نهاد را توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت در حوزه‌های مختلف از جمله مسکن، اشتغال و فرهنگی دانست و بیان کرد: امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی گروه‌های جهادی بتوانیم رو به جلو حرکت کنیم.

انتهای پیام
captcha