پایگاه اطلاع‌رسانی فهما در ایلام افتتاح شد
کد خبر: 3903817
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹

پایگاه اطلاع‌رسانی فهما در ایلام افتتاح شد

مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: با افتتاح سامانه اطلاع‌رسانی فهما، ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور می تواند ارتباط قوی‌تری با کانون‌های مساجد کشور داشته باشد و به لحظه، فعالیت‌های کانون‌های مساجد اطلاع‌رسانی و به سمع و نظر مردم عزیز و مسئولان ارشد کشور برسد.

پایگاه اطلاع‌رسانی فهما در ایلام افتتاح شد
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب‌رضا ارزانی، نوزدهم خردادماه، در مراسم رونمایی از صفحه ویژه استان ایلام در پایگاه اطلاع رسانی فهما که به صورت ویدئو کنفرانس در محل دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام برگزار شد، اظهار کرد: راه‌اندازی پایگاه اطلاع رسانی فهما زمینه‌ساز ارتباط قوی‌تر و منسجم‌تر این ستاد با کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور است.
وی تصریح  کرد: همکاران ما در ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در بحث فعالیت های فهما از جان و دل پای کار بودند و رتبه خوبی در این زمینه کسب کردند که جا دارد از زحمات مدیر، کارکنان این ستاد در استان و همچنین حمایت‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی  تقدیر شود.
مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور یادآور شد: در اواخر سال ۹۸ فعالیت های گسترده‌ای در راستای انتخاب پایتخت فهما‌ (فعالیت‌های فرهنگی و هنری مساجد ایران) انجام شد و استان ایلام جایگاه خوبی در این زمینه کسب کرده است.
 ارزانی با بیان اینکه حمایت و توجه وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی از کانون های مساجد بی‌نظیر بوده است، گفت: طرح ملی فهما در طول سال ۹۸ در راستای انسجام بخشی به فعالیت‌های کانون‌های مساجد اجرا گردید که موفقیت‌های بزرگی در این زمینه در سراسر کشور حاصل شد.
ارزانی در ادامه با اشاره به جایگاه استان ایلام در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری به ویژه تردد هزاران زائر اربعین حسینی به عتبات عالیات از این استان، گفت: استان ایلام با توجه به جایگاه فرهنگی که در حوزه های مختلف دارد،استانی فرهنگی و فرهنگ دوست است و مردمی ایثارگر و ولایتمدار دارد و با توجه  به نقش استان ایلام در ایام اربعین حسینی و تردد زوار عتبات عالیات، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیز در این استان به خوبی در حوزه‌های مختلف ارائه خدمات فرهنگی به زوار و همچنین دیگر خدمات از جمله اسکان و تغذیه زوار، پای کار بودند و شاهد تلاش‌های گسترده اعضای کانون های مساجد استان در بحث اربعین بودیم.
مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور ادامه داد: اسفندماه سال گذشته مقرر بود  که آیین تجلیل از کانون‌های برتر و اعضای فعال برتر کانون‌های مساجد سراسر کشور در راستای اجرای طرح ملی فهما با حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این امر محقق نشد و  ظرف روزهای آینده این موضوع محقق و از ۱۸ کانون فرهنگی و هنری مسجد برتر کشور برتر با حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر خواهد شد.
 در پایان این مراسم با حضور رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و کارکنان ستاد در استان، صفحه ویژه استان ایلام در پایگاه اطلاع رسانی فهما رونمایی شد
انتهای پیام
captcha