مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ایلام معرفی شد
کد خبر: 3905341
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ایلام معرفی شد

طی مراسمی با حضور معاونت سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، امام جمعه ایلام و جمعی از ائمه جمعه و مسولین استان ایلام مراسم تکریم ومعارفه مدیردفترنمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ایلام برگزار شد.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ایلام معرفی شد

به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان وامام جمعه ایلام، بیست و هفتم خرداد ماه در این مراسم ضمن تسلیت درگذشت پدر دو شهیدگرانقدر و پاسدار مجاهد جعفر و حمزه چناری، اظهار کرد: حاج محسن چناری، تمام عمرش را در پاسداری از انقلاب و حفظ آرمان‌های نظام صرف کرد.

وی با بیان اینکه همگی ما باید مبلغ دین باشیم، گفت: مبلّغ باید در مسیر دفاع از اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شناخت توطئه‌های فرهنگی ـ تبلیغی بیگانگان حرکت کرده و نسبت به برانگیختن احساس مسئولیت آحاد جامعه در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حساس باشد.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مردم ما مردم خوب ولایتمداری هستند و با وجود  تمام فشارهای اقتصادی همچنان  پای نظام و انقلاب هستند، اضافه کرد: شبکه متشکل ائمه جمعه و جماعات در کشور، شبکه‌ای سالم، توانمند، پرنفوذ است و در اجرای فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری فعالیت‌های فوق العاده‌ای انجام می‌دهد.

وی همچنین از برگزاری نماز جمعه از این هفته در ایلام و تمام شهرستان‌های استان ایلام خبر داد و از عموم مردم دعوت کرد با رعایت نکات بهداشتی در این آیین شرکت داشته باشند.

در این مراسم از تلاش‌های چندین ساله‌ «نصرت‌الله یگانه» قدردانی و حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد صادق  پیمایی» به عنوان مدیر جدید این شورا معرفی شد.

انتهای پیام
captcha