مدارس صدرا؛ از پرورش با اصول اسلامی تا ضرورت تکمیل زیرساخت‌ها
کد خبر: 3905654
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶

مدارس صدرا؛ از پرورش با اصول اسلامی تا ضرورت تکمیل زیرساخت‌ها

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: تحصیل دانش آموزان در مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا سبب خواهد شد تا دانش‌آموزان از ابتدا با معارف اسلامی رشد کرده و پرورش یابند.

مدارس صدرا؛ از پرورش با اصول اسلامی تا ضرورت تکمیل زیرساخت‌هاحجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مربیان و معلمان این دبیرستان‌ها تمام تلاش خود را برای  رسیدگی به مشکلات علمی و ارتقای سطح  مسائل فرهنگی، تربیتی و اخلاقی دانش آموزان می کنند تا دبیرستان صدرا همچنان در همه امور موفق و پیشتاز باشد.

وی بر ضرورت گسترش مدارس معارف اسلامی صدرا در استان تأکید کرد و ادامه داد: تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص توجه به علوم و معارف اسلامی، رسالت ما را در این زمینه سنگین کرده است و همه ساله به مناسبت‌های مختلف و با هدف توسعه کمی و کیفی این مدارس مبلغینی به سراسر استان فرستاده می‌شوند.

مدیرکل سازمان تبلغات اسلامی خراسان‌جنوبی لازمه گسترش این مدارس در استان را  تکمیل زیرساخت‌ها در دو بعد سخت و نرم افزاری با مشارکت آموزش و پرورش دانست و خاطر نشان کرد: دبیرستان‌های معارف اسلامی در فضای آموزش و پرورش خوش درخشیدند و این درخشش علمی و معرفتی مرهون همکاری هاو مساعدت‌های آموزش و پرورش استان و تلاش مدیران، معلمین مدارس و کارشناسان آموزش و پژوهش سازمان است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان معارف اسلامی باید به سلاح دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه مجهز باشند، یادآور شد: تمام برنامه‌های مدارس صدرا در استان با هدف استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان و در راستای الگوسازی فعالیت‌های جهادی در بستر مدارس و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب طراحی شده و فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha