برگزاری کنگره «تبلیغ» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3905704
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

برگزاری کنگره «تبلیغ» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری کنگره «تبلیغ» در این استان خبر داد و گفت: ۱۵ گروه مخاطب این کنگره خواهند بود.

برگزاری کنگره «تبلیغ» در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدرضا افتخاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان امروز، 31 خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بحث کنگره «تبلیغ» در دستور کار قرار دارد که آغاز آن از روز یکم تیرماه امسال و پایان آن سال 1400 است.

وی افزود: در این کنگره به‌دنبال شناسایی اقدامات خلاقانه و مؤثر، خدمات خادمان قبلی و معرفی آن‌ها به جامعه هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: در این کنگره تلاش می‌شود تا ظرفیت‌های بالقوه مردمی و فرهنگی را بالفعل کنیم تا جبهه فرهنگی در جامعه شکل بگیرد.

حجت‌الاسلام افتخاری با بیان اینکه کنگره تبلیغ در راستای تشکیل «هسته‌های مقاومت» مدنظر مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: این کنگره به فعالان فرهنگی و اجتماعی در جامعه نقش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه کنگره ملی تبلیغ در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی برنامه‌ریزی شده است، ابراز کرد: 15 گروه مخاطب این کنگره خواهند بود. اساتید و طلاب حوزه علمیه، ائمه جمعه و جماعات، اساتید دانشگاهی، مؤسسه‌های علمی، فعالان دانشگاهی و … در زمره این گروه‌ها هستند.

حجت‌الاسلام افتخاری ضمن تأکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های این گروه‌ها برای تبلیغ دین بهره لازم را ببریم، بیان کرد: این گروه‌ها می‌توانند همه خلأهای ما را در عرصه تبلیغ پر کنند و با جبهه‌سازی آن‌ها، گام‌های محکم‌تر و استوارتری برای پیشرفت و توسعه تمدن اسلامی برداریم.

انتهای پیام
captcha