برگزاری عصرانه ادبی با حضور ۸۰ نویسنده / ۴ اثر رونمایی می‌شود
کد خبر: 3906290
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲

برگزاری عصرانه ادبی با حضور ۸۰ نویسنده / ۴ اثر رونمایی می‌شود

همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) عصرانه ادبی با حضور بانوان نویسنده همکار با انتشارات کتاب جمکران در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

برگزاری عصرانه ادبی با حضور ۸۰ نویسنده/ ۴ اثر رونمایی می‌شودبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س)، گردهمایی بزرگ ۸۰ بانوی نویسنده انتشارات کتاب جمکران با عنوان «عصرانه ادبی» با هدف تجلیل از بانوان نویسنده مهدوی و تبیین جایگاه و نقش بانوان در فرهنگ کتابخوانی برگزار می‌شود.

بهره‌گیری از ظرفیت نویسندگان بانو، برخلاف رویه نامطلوب فضای نشر در انتشارات جمکران مورد توجه جدی بوده و سعی شده از ظرفیت ارزشمند نویسندگان زن در راستای نشر ارزش‌های دینی در قالب‌های بدیع و جذاب استفاده شود.

بر اساس این گزارش، این گردهمایی در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد و قرار است از آخرین منشورات کتاب جمکران با موضوع و قلم بانوان رونمایی شود که این آثار شامل «من بر می‌گردم» نوشته فاطمه دولتی، «آتیش پاره» نوشته فاطمه بختیاری، «پروفسور فوفو» معصومه میرابوطالبی و «دهم عید» نوشته فاطمه سلطانی است.

یادآور می‌شود؛ این کتاب‌ها پیش‌تر به چاپ رسیده‌اند و قرار بود در ماه‌های گذشته رونمایی شوند، اما شیوع بیماری کرونا مانع این برنامه شد.

در این مراسم محمد حسنی، مدیر انتشارات کتاب جمکران و تعدادی از نویسندگان سخنرانی خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha