استقبال از دهه کرامت با «آهوانه‌ها» در گیلان
کد خبر: 3906336
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸

استقبال از دهه کرامت با «آهوانه‌ها» در گیلان

مدیر‌کل کانون پرورش فکری گیلان گفت: ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت با عنوان «آهوانه‌ها» در مراکز فرهنگی و هنری، گروه‌ها و انجمن‌های مجازی این نهاد برگزار‌ می شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، اسفندیار ضیایی، مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان امروز، 2 تیرماه در جمع خبرنگاران، از برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت با عنوان «آهوانه ها» در گیلان خبر داد و اظهار کرد: پرورش تفکر دینی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی و تبیین ویژگی‌های شخصیتی حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) برای آینده‌سازان، از اهداف برگزاری این ویژه‌برنامه‌ها به‌شمار‌ می‌رود.

وی سوم لغایت سیزدهم تیرماه 1399 را مصادف با دهه کرامت دانست و گفت: این ویژه‌برنامه‌ها در مراکز فرهنگی و هنری، گروه‌ها و انجمن‌های مجازی این مجموعه برگزار می شود.

مدیر‌کل کانون پرورش فکری گیلان توجه همزمان به فعالیت‌های میدانی و حضور موثر در فضای مجازی را شاخصه این فعالیت‌ها دانست و تصریح کرد: قصه‌گویی، آشنایی مخاطبان با احادیث معصومین(ع)، خوانش شعر، معرفی کتاب، آموزش کاردستی و بحث‌های آزاد از جمله فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ادبی این دهه است.

ضیایی عنوان کرد: ویژه‌برنامه بزرگداشت روز دختر، دیدار با کودکان و نوجوانان بستری در مراکز درمانی، برپایی کارگاه سرود‌خوانی مجازی و ارایه دل‌نوشته‌ها از سوی کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های دهه کرامت کانون پرورش فکری گیلان است.

وی به اهمیت تعمیق باور‌های دینی مخاطبان اشاره کرد و با ماندگاری ارایه آموزه‌های دینی به کودکان و نوجوانان، گفت: این امر لازمه بستر‌سازی تربین دینی و اسلامی است و ایام پربرکت دهه کرامت می تواند فرصتی مغتنم برای نیل به این هدف مهم محسوب شود.

انتهای پیام
captcha