پرداخت ۴۲ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کرمان
کد خبر: 3906719
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱

پرداخت ۴۲ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کرمان

مدیر نمایندگی ستاد دیه کرمان با بیان اینکه در مجموع ۴۲ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان پرداخت می‌شود، گفت: در این ارتباط توان پرداخت مددجویان مبلغ ۱۲ میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال بوده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از ستاد دیه استان، سیدحجت‌الله موسوی‌قوام، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان، امروز چهارشنبه، 4 تیرماه با اشاره به آزادی 40 مددجوی جرایم غیرعمد واجد شرایط استان از زندان به‌مناسبت هفته قوه قضاییه، گفت: با پیگیری‌های رئیس کل دادگستری استان و همراهی مدیرکل اداره زندان‌های استان زمینه آزادی این تعداد از مددجویان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع 42 میلیارد و 623 میلیون و 300 هزار تومان برای آزادی این زندانیان پرداخت می‌شود، افزود: در این ارتباط توان پرداخت مددجویان 12 میلیارد و 714 میلیون ریال بوده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه کرمان بیان کرد: برای آزادی این افراد 27 میلیارد و 744 میلیون تومان گذشت و تخفیف بدهی شکات جلب شده و 507 میلیون تومان نیز تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه یک میلیارد و 33 میلیون و 800 هزار تومان نیز کمک بلاعوض و 624 میلیون تومان کمک‌های ویژه ستاد دیه کشور برای آزادی این زندانیان بوده است، تصریح کرد: تمامی مددجویان آزاد شده از محکومان مالی و مربوط به شهرستان‌های کرمان، جیرفت، شهربابک، بم، زرند، رفسنجان و بافت هستند.

موسوی‌قوام با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست امسال زمینه آزادی 47 مددجوی جرایم غیرعمد با پرداخت یک میلیارد و 859 میلیون و 200 هزار تومان فراهم شده است، گفت: از این تعداد 40 نفر با پرداخت یک میلیارد و 201 میلیون و 500 هزار تومان از محل کمک‌های مردمی و خیران آزاد شدند.

وی با بیان اینکه در سه ماه امسال 60 نفر از شکات مددجویان جرایم غیرعمد استان بیش از 40 میلیارد تومان گذشت و تخفیف بدهی داشتند، تأکید کرد: با برگزاری 20 جشن گلریزان به‌صورت غیرحضوری و نیمه حضوری حدود 11 میلیارد تومان تعهد مدیران بنگاه‌های اقتصادی و خیران استان کرمان حاصل شده که تاکنون 4 میلیارد تومان از این تعهدات وصول شده است.

انتهای پیام
captcha