برگزاری مسابقات قرآنی مددجویان کمیته امداد به صورت مجازی
کد خبر: 3906828
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲

برگزاری مسابقات قرآنی مددجویان کمیته امداد به صورت مجازی

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات قرآنی ویژه مددجویان کمیته امداد تا مهار کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

برگزاری  مسابقات قرآنی مددجویان کمیته امداد به صورت مجازیجلیل نوری، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه این معاونت در راستای تبلیغ و ترویج قرائت قرآن در بین مددجویان برنامه‌های مختلفی مانند برگزاری مسابقات را اجرا می‌کند، اظهار داشت: آخرین برنامه مربوط به برگزاری مسابقات کشوری « تدبر در قرآن» در خرداد ماه بود.

وی افزود: این مسابقه با حضور ۲۱۸ نفر از مددجویان سطح استان به صورت مجازی در ۱۱ خرداد برگزار شد که در آن اساتید مطرح و برجسته کشوری از طریق پیام‌رسان « بله» اقدام به گرفتن آزمون از شرکت‌کنندگان کردند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش محتوا و پیام‌های قرآنی برگزار شد، ادامه داد: نتایج این مسابقات در چند روز آینده از سوی دبیرخانه اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال چندین مسابقه قرآنی ویژه مددجویان در سطوح ملی و استانی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: تا زمان مهار کرونا در کشور این مسابقات به صورت مجازی و از طریق پیام‌رسان‌های داخلی برگزار خواهد شد.

نوری با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این مسابقات انس بیشتر با این کتاب آسمانی است، گفت: ویروس کرونا نباید مانع برگزاری چنین برنامه‌هایی بشود بلکه باید خود را با شرایط جدید وفق داد و از روش‌های جدین برای اجرا این برنامه‌ها بهره برد.

وی با بیان اینکه با وجود مجازی برگزار شدن مسابقات استقبال مددجویان از مسابقات قرآنی تاکنون در حد قابل قبولی بوده است، خاطرنشان کرد: با اطلاع‌رسانی بیشتر در این ارتباط سعی می‌شود که برگزاری مسابقات به این روش نیز رفته رفته با استقبال همراه باشد.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌هایی با موضوع تفسیر و تدبیر در قرآن نیز از جمله برنامه‌های احتمالی این معاونت برای مددجویان در سال جاری است که این کلاس‌ها نیز به شاید به صورت مجازی برگزار شود.

 

 

 

انتهای پیام
captcha