ضرورت حمایت سریع‌تر از مؤسسات قرآنی در وضعیت شیوع کرونا
کد خبر: 3906851
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱

ضرورت حمایت سریع‌تر از مؤسسات قرآنی در وضعیت شیوع کرونا

مدیر موسسه قرآنی زلال وحی مرند، بر ضرورت حمایت ویژه از مؤسسات قرآنی در شرایط شیوع بیماری کرونا تأکید و گفت: بسیاری از مؤسسات با مشکلات فراوانی به ویژه مشکل مالی رو‌به‌رو هستند و باید فکری کرد.

ضرورت حمایت سریع‌تر از مؤسسات قرآنی در وضعیت شیوع کروناحجت‌الاسلام جواد افسربیگی، مدیر موسسه قرآنی زلال وحی مرند، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، بر ضرورت حمایت ویژه از مؤسسات قرآنی در شرایط شیوع بیماری کرونا تأکید و گفت: بسیاری از مؤسسات با مشکلات فراوانی به ویژه مشکل مالی رو‌به‌رو هستند و باید فکری کرد.

وی با بیان اینکه پس از گذشت 10 روز از آغاز ثبت‌نام کلاس‌های آموزش قرآن این مؤسسه متاسفانه استقبالی از سوی قرآن آموزان و والدین صورت نگرفته است، افزود:  آموزش مجازی و از راه دور برای خردسالان از آغازین روزهای شروع بیماری کرونا در سرلوحه برنامه‌های مؤسسه قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام افسربیگی، ادامه داد: بیماری کرونا و تعطیلی مؤسسات قرآنی مشکلات زیادی را به ویژه در حوزه مالی ایجاد کرده است که نیاز مبرم به حمایت نهادها و سازمان‌های بالادستی خود دارند تا بتوانند از زیر بار بخشی از مشکلات خارج شوند.

مدیر موسسه قرآنی زلال وحی مرند، با بیان اینکه قرآن آموزان این مؤسسه در رده‌های سنی نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال قرار دارند، ادامه داد: قرآن آموزان در رشته‌های روخوانی، تجوید، صوت و لحن و مربیگری مشغول آموزش هستند.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط بوجود آمده و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا آموزش‌های حضوری به بزرگسالان اختصاص یافته است و در کلاس‌ها با حضور 10 قرآن آموز تشکیل می‌شود.

حجت‌الاسلام افسربیگی، تاکید کرد: جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری حسینیه‌هایی را در نظرگرفته‌ایم تا کلاس‌های آموزش قرآن را در آنجا برگزار نماییم.

انتهای پیام
captcha