خون شهدای هفتم تیر شجره طیبه انقلاب اسلامی را مقاوم‌تر کرد
کد خبر: 3907058
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

خون شهدای هفتم تیر شجره طیبه انقلاب اسلامی را مقاوم‌تر کرد

جاری شدن خون شهدایی چون شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای امام راحل (ره) در حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی موجب شد تا شجره طیبه انقلاب اسلامی بارورتر شده و در مقابل طوفان‌های سهمگین کینه دشمنان و بدخواهان مقاومتر شود.

خون شهدای هفتم تیرشجره طیبه انقلاب اسلامی را مقاوم‌تر کردبه گزارش ایکنا از مازندران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی، ششم تیر سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری و همچنین یومالله هفتم تیر سالروز حادثه تروریستی در دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از شخصیت‌های مهم و برجسته انقلاب بیانی‌های صادر کرد.
در این بیانیه آمده است: آغازین روز‌های تیرماه حوادث تلخی را در دل خود داده است که سند مظلومیت ملت انقلابی ایران اسلامی و اوج کینهتوزی استکبارجهانی را به جهانیان نشان میدهد.
با نگاهی به حادثه هفتم تیر که شش روز پس از عزل بنیصدر از ریاست جمهوری و یک ماه قبل از فرار وی و مسعود رجوی سرکرده سازمان مجاهدین خلق به فرانسه صورت گرفت، میتوان به این نتیجه رسید که این اقدام خشونتآمیز و تروریستی توسط منافقین کوردل در پی این شکست رقم خورد.
این فاجعه غمانگیز که به شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از نیرو‌های متعهد، مومن و فداکار جمهوری اسلامی ایران و انفجار دفترحزب جمهوری اسلامی منجر شد، ناجوانمردانهترین حادثه در ترور شخصیت‌های نظام بود که از سوی سلطهگران و قدرت‌های زورگو و شیطانی برای دستیابی به اهداف استکباری خود در سایه حمایت از اعمال مجرمانه و جنایتآمیز اتفاق افتاد و خشم ملت انقلابی را برانگیخت.
منافقین با نام مجاهدین خلق دست به ننگینترین و وحشیانهترین اقدام تاریخ زدند که در پی آن احساس میلیون‌ها انسان را جریحهدار کردند و امام خمینی (ره) نیز در پیام خود از فاجعه هفتم تیر اینگونه یاد کردند: «این کوردلان مدعی مجاهدت برای خلق، گروهی را از خلق گرفتند که از خدمتگزاران فعال و صدیق خلق بودند. گیریم که شما با شهید بهشتی که مظلوم زیست و مظلوم مرد و خار در چشم دشمنان اسلام و خصوصاً شما بود، دشمنی سرسختانه داشتید، با بیش از ۷۰ نفر بیگناه که بسیاریشان از بهترین خدمتگزاران خلق و مخالف سرسخت با دشمنان کشور و ملت بودند چه دشمنی داشتید.»
جاری شدن خون شهدای بزرگواری، چون شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای امام راحل (ره) در حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی نه تنها مسیر انقلاب و حکومت اسلامی را منحرف نساخت، بلکه موجب شد تا شجره طیبه انقلاب اسلامی بارورتر شده و در مقابل طوفان‌های سهمگین کینه دشمنان و بدخواهان مقاومتر شود.
در این جنایت سهمگین نام چهار شهید مازندرانی حجتالاسلام شهید «عبدالوهاب قاسمی»، حجتالاسلام شهید «عمادالدین کریمی بیژنینژاد»، حجتالاسلام شهید «عباسعلی ناطقنوری» و حجتالاسلام شهید «عبدالحسین اکبری» که از نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی بودند نیز میدرخشد و یاد و خاطره این شهدا را گرامی میداریم.

انتهای پیام
captcha