برگزاری جشن زیر سایه خورشید در کرمان
کد خبر: 3907370
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

برگزاری جشن زیر سایه خورشید در کرمان

دبیر ستاد برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید کرمان از برگزاری جشن زیر سایه خورشید در این استان خبر داد و گفت: این جشن با حضور کاروان رضوی در بقعه امامزاده محمد کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حسن محمدی‌پور، دبیر ستاد برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید استان امروز یکشنبه، 8 تیرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک دهه کرامت از حضور کاروان خدام رضوی برای دوازدهمین سال متوالی در استان خبر داد و گفت: این کاروان برای برگزاری جشنواره «زیر سایه خورشید» به استان کرمان پایتخت مقاومت می‌آیند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری هر ساله این جشنواره در سراسر کشور و استان کرمان، افزود: دهه کرامت و ولادت امام هشتم شیعیان(ع) فرصت مغتنمی برای گسترش و نشر معرفت و معنویت دینی و ترویج معارف رضوی در جامعه است.

دبیر ستاد برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید کرمان بیان کرد: جشنواره زیر سایه خورشید به‌همت مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی و تشکل‌های عضو شبکه جوانان رضوی برگزار شده و در استان کرمان با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در قالب ستاد برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید برنامه‌ریزی می‌شود.

وی با بیان اینکه کرمان از یکشنبه، 8 تیرماه به مدت 7 روز میزبان کاروان خدام رضوی برای برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی، مذهبی است، تصریح کرد: برنامه‌های امسال جشنواره زیر سایه خورشید به‌واسطه شیوع ویروس کرونا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

محمدی‌پور افزود: امسال استان کرمان میزبان 2 کاروان متشکل از خادمان حرم امام رضا(ع) است که جهت شرکت در 150 عنوان برنامه فرهنگی ویژه ولادت امام رئوف به 50 شهرستان، بخش و روستای استان سفر می‌کنند.

وی از برگزاری جشن زیر سایه خورشید در کرمان خبر داد و گفت: این جشن با حضور کاروان رضوی و سخنرانی حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان در بقعه امامزاده محمد کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha