طرح ابتکاری جبهه خرمشهر‌ها در بابلسر به اجرا در می‌آید
کد خبر: 3907451
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵

طرح ابتکاری جبهه خرمشهر‌ها در بابلسر به اجرا در می‌آید

فرمانده سپاه ناحیه بابلسر از اجرای طرح ابتکاری جبهه خرمشهر‌ها برای نخستین بار با هدف اجرای منویات رهبری در بابلسر خبر داد.

طرح ابتکاری جبهه خرمشهر‌ها برای نخستین بار در بابلسر به اجرا در می‌آیدبه گزارش ایکنا از مازندرن، سرهنگ سیدمصطفی موسوی‌نژاد فرمانده سپاه ناحیه بابلسر امروز هشتم تیرماه در نشست خبری با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی ضمن قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران در ماموریت‌های جاری سپاه در این شهرستان گفت: سال گذشته طرح ابتکاری امام به خاطر ۴۰ سالگی انقلاب در ۴۰ محله بابلسر اجرایی شد که در این طرح سلامت و عدالت اجتماعی با کمک مسئولان و مردم با موفقیت به انجام رسید.

وی با بیان اینکه طرح ابتکاری سپاه بابلسر با عنوان جبهه خرمشهر‌ها برای نخستین بار در کشور با هدف اجرای منویات رهبری در راستای بیانیه گام دوم انقلاب در بابلسر به اجر در می‌آید، افزود: فلسفه طرح جبهه خرمشهر‌ها را با دو جمله کلیدی رهبری می‌خواهیم به اجرا در آوریم که رهبری فرمودند؛ از افراد و مجموعه به تنهایی کاری برنمی‌آید، باید جبهه‌ای و با ابتکارات مردمی باشد تا کاری صورت گیرد و موضوع بعدی که فرمودند: خرمشهر‌ها در پیش داریم که کاری سخت‌تر از فتح خرمشهر است و آبادانی درپی دارد و در سطح شهرستان باید خرمشهر‌ها را احصا کنیم.

موسوی نژاد ادامه داد: با اجرای ۲۱ طرح قرارگاهی تشکیل جبهه خرمشهری‌ها را در دو جبهه تعریف کردیم که در سطح حوزه‌ها، پایگاه‌ها و محلات تشکیل سازمانی دادیم و فرماندهی، جانشینی و دبیری آن با امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه است.

فرمانده سپاه ناحیه بابلسر با ارایه این مطلب که هفت قرارگاه در شورای تحول ناحیه اجرایی می‌شود، افزود: هر قرارگاه را خرمشهری فرض کرده‌ایم که باید فتح کنیم که شامل «قرارگاه‌های سلامتی» در محلات، اقتدار، امنیت و اخلاق، «فرهنگ و ورزش»، اداری و پشتیبانی، «رسانه»، جریان سازی و روشنگری، «بانوی نقش آفرین» سبک زندگی و توانمندسازی و... که اهمیت کار رسانه و فضای مجازی در جبهه خرمشهر، رسانه، جریان سازی و روشنگری است که با همکاری رسانه‌ها و خبرنگاران انجام می‌شود.

وی افزود: ما آمده‌ایم که نوکری مردم را انجام دهیم و در این راستا از ۲۰ تیر ۹۷ مراحل مقدماتی کار را تجربه کردیم و در مرحله شناسایی ۱۰۴ محله با ۲۰۰ سوال وضعیت محلات را به دست آورده و شورای تحول محلات را شکل دادیم که متناسب با قرارگاه‌ها به انضمام یک دبیر و رصدگر خواهد بود.

موسوی نژاد اظهار کرد: امام جمعه، مسئولان شهرستان و محلات با ویژگی‌های اسلامی می‌نویسند که طی آن افراد باید مقید به شرکت در نماز‌های جماعت و جمعه باشند و بی‌حجاب و بدحجاب و گرسنه نداشته باشیم و با این هدف برای تشکیل محلات اسلامی و مطالبه‌گری گام برداریم.
وی ادامه داد: در صدد آن هستیم که آهنگ جبهه خرمشهر‌ها را تولید، و از تمبر جبهه خرمشهر‌ها رونمایی می‌کنیم و هر محله برای خودشان دارای تقویم اجرایی در افق‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۷ که طرح امام(ره) نوشتیم، افزود: خروجی طرح بهره‌مندی ۴۰ هزار نفر شهروند بود که ۶ هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی نیز بهره‌مند شدند.
این مسئول گفت: طرح جبهه خرمشهر‌ها که همچون طرح امام(ره) ابتکار سپاه بابلسر است این قابلیت را دارد که به شرط موفقیت به صورت ملی نیز به اجرا درآید.
حمیدرضا گل محمدی تواندشتی

انتهای پیام
captcha