کمک 8 میلیارد تومانی مردم چهارمحال‌وبختیاری به نیازمندان
کد خبر: 3907577
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
مدیرکل کمیته امداد استان اعلام کرد:

کمک 8 میلیارد تومانی مردم چهارمحال‌وبختیاری به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری گفت: طی 3 ماه ابتدای امسال مردم استان 8 میلیارد و ‭‭393‬‬ میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند.

علی ملک‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به اینکه کمک‌های خیران و نیکوکاران به مراکز نیکوکاری شامل وجه نقد، کالا و ارائه خدمات رایگان است، اظهار کرد: از این مجموع یک میلیارد و ‭‭393‬‬ میلیون تومان کمک‌های نقدی و 6 میلیارد و ‭526‬ میلیون تومان کمک‌های غیرنقدی است.

وی افزود: کمک‌های نقدی و غیر نقدی پرداختی مردم استان به مراکز نیکوکاری در زمینه احداث مسکن، تأمین جهیزیه، تأمین هزینه‌های درمان مددجویان و نیازمندان، اشتغال و خودکفایی و تأمین هزینه‌های تحصیلی نیازمندان هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه ارائه خدمات رایگان در راستای کاهش مشکلات نیازمندان در زمینه‌های آموزش، درمان، تعمیرات و از این دست انجام می‌شود که عموم مردم می‌توانند با توجه به مهارت و حرفه خود سهمی در کمک به نیازمندان داشته باشند، گفت: از مجموع کمک‌های جمع‌آوری شده ‭474‬ میلیون تومان نیز ارائه خدمات رایگان است.

ملک‌پور با اشاره به اینکه شعار مراکز نیکوکاری «مردم برای مردم» است، ادامه داد: این مراکز توسط مردم همان منطقه و به صورت محله محور با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری فعالیت می‌کنند که کمک‌های جمع‌آوری شده نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رسد.

وی با بیان اینکه برای هر 10 هزار نفر، یک مرکز نیکوکاری احداث می‌شود، خاطرنشان کرد: 77 مرکز نیکوکاری در استان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha