بهره‌مندی ۱۲۰۰مددجوی اردبیلی از آموزش‌های غیرحضوری
کد خبر: 3907594
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

بهره‌مندی ۱۲۰۰مددجوی اردبیلی از آموزش‌های غیرحضوری

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، گفت: ۱۲۰۰ مددجوی تحت حمایت در سه ماهه نخست سال‌جاری از کارگاه و آموزش‌های غیرحضوری پیشگیری از اعتیاد بهره‌مند شده‌اند.

بهره‌مندی ۱۲۰۰مددجوی اردبیلی از آموزش‌های غیرحضوریبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، نهم تیرماه، با اشاره به اینکه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه‌های آموزشی و فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود، گفت: از طریق فضای مجازی و تماس تلفنی، ۱۲۰۰ مددجوی تحت حمایت از دوره‌ها و آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد به صورت غیرحضوری بهره‌مند شده‌اند.
وی با بیان اینکه مصون‌سازی خانوار تحت حمایت از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد استان اردبیل است، افزود: دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت در اولویت برگزاری برنامه‌های آموزشی و فرهنگی قرار دارند.
دشتی با اشاره به اینکه با وجود محدودیت‌های پیش‌آمده در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا، فعالیت‌های این نهاد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده حداکثری از فضای مجازی همچنان ادامه دارد، بیان کرد: مددجویان تحت حمایت با عضویت در پیام‌رسان‌های داخلی و فعالیت در کانال‌ها و گروه‌های ایجاد شده توسط معاونت امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل از مباحث پیشگیری از مواد مخدر بهره‌مند می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه ارزیابی از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت که به صورت غیرحضوری از آموزش‌های لازم بهره‌مند شده‌اند، از دیگر اقدامات ارزنده این نهاد است، گفت: نتایج مطلوبی از برگزاری غیرحضوری کارگاه‌های آموزشی و فرهنگی به دست آمده که بر تاثیرگذاری و اثربخشی مباحث مطرح شده می‌افزاید.
وی با اعلام اینکه ۳۴ نفر از مربیان کانون‌های فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل با فعالیت‌های گسترده در دوران شیوع ویروس کرونا مطالب ارزنده‌ای را از طریق فضای مجازی به سمع و نظر دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت رسانده‌اند، بیان کرد: مصون‌سازی خانوار تحت حمایت به خصوص نوجوانان و جوانان از آسیب‌های اجتماعی در اولویت برنامه‌های کمیته امداد استان اردبیل قرار دارد.
دشتی با اشاره به اینکه در هفته مبارزه با مواد مخدر نیز برنامه‌های ویژه‌ای برای خانوار تحت حمایت و فرزندان آن‌ها برگزار شده است، افزود: تلاش داریم سطح آگاهی و دانش خانوار تحت حمایت را نسبت به آسیب‌های اجتماعی و به خصوص اثرات مواد مخدر افزایش دهیم.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه درصدد هستیم تا خانوار تحت حمایت ضمن کسب مهارت‌های لازم، بهتر بتوانند در خانه خود فضایی را فراهم کنند تا فرزندان‌شان کمتر در معرض خطر مواد مخدر قرار گیرند، گفت: برگزاری چنین کارگاه‌هایی تأثیرات بسزایی در بین مددجویان تحت حمایت دارد تا به خوبی بتوانند از بروز آسیب‌های اجتماعی مصون بمانند.
وی با اعلام اینکه همچنان نیازمند یاری نیکوکاران برای رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان استان اردبیل هستیم، بیان کرد: نیکوکاران از طریق کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را به دست خانوار بی‌بضاعت استان اردبیل برسانند.

انتهای پیام
captcha