دوره «مهارت‌های روش بیان تفسیر» برگزار می‌شود
کد خبر: 3907703
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
در مرکز شیعه‌شناسی امام هادی(ع)؛

دوره «مهارت‌های روش بیان تفسیر» برگزار می‌شود

دوره «مهارت‌های روش بیان تفسیر» از ابتدای مردادماه سال جاری در مرکز تخصصی شیعه‌شناسی امام هادی(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مرکز تخصصی شیعه‌شناسی امام هادی(ع) با همکاری مؤسسه و کانون احیاء، اقدام به برگزاری دوره آموزشی مبلّغ مکتب تشیع (آموزش‌ محتوا و مهارت‌های منبر) ویژه آقایان طلاب تهران کرده است.

این دوره در رشته‌های مختلفی همچون مهارت‌های روش بیان تفسیر، علوم حدیث و روش روایت‌خوانی، روش تحلیل و بیان تاریخ، شیوه پاسخگویی به سؤالات دینی، روش بیان نهج‌‌البلاغه و صحیفه سجادیه، جریان‌شناسی تاریخ معاصر و انقلاب اسلامی، مقتل‌شناسی، شیعه‌شناسی، روش بیان احکام، امامت، مهارت‌های مشاوره و فن سخنوری برگزار می‌شود.

اعطای گواهینامه پایان دوره از مرکز تخصصی شیعه‌شناسی، استفاده از اساتید متخصص و مجرب کشوری، بکارگیری دانش‌پژوهان ممتاز، توانمندی در تولید محتوای روشمند، استعدادیابی دانش‌پژوه و آشنایی با علوم دینی از جمله اهداف و امتیازات این دوره عنوان شده است.

گذراندن سطح یک حوزه پایه ششم به بالا، تعهد به شرکت منظم در کلاس‌ها، قبولی در مصاحبه عمومی و پرداخت مبلغ دو میلیون ریال که به ممتازان دوره عودت داده می‌شود نیز از جمله شرایط این دوره است.

دوره آموزشی مبلّغ مکتب تشیع به مدت 16 هفته (طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه) برگزار می‌شود و زمان آغاز کلاس‌های مربوط به این دوره نیز از ابتدای مردادماه سال جاری خواهد بود.

مهلت ثبت نام در این دوره تخصصی از روز شنبه، هفتم تا سه‌شنبه، 17 تیرماه جاری بوده و و علاقه‌مندان برای ثبت نام در آن باید نام و نام خانوادگی، پایه و نام مدرسه محل تحصیل خود را به شماره 09106752703 پیامک کنند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به کانال ایتا به نشانی @Markazeehya یا پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی shicenter.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha