#من_ماسک_می‌زنم
کد خبر: 3908043
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

#من_ماسک_می‌زنم

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز خواستار پیوستن شهروندان البرزی به پویش اجتماعی من ماسک می‌زنم شد و گفت: بر این اساس استاندار البرز به عنوان نفر اول این پویش، وارد میدان شد و پیوستن به این پویش می‌تواند علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش میزان مبتلایان به بیماری کووید ۱۹، بار سنگینی را از روی دوش کادر پزشکی استان بردارد.

#من_ماسک_می‌زنم

به گزارش ایکنا از البرز، به نقل از روابط عمومی استاندار البرز، محمدرضا جهانشاهلو، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز خواستار پیوستن شهروندان البرزی به پویش اجتماعی من ماسک می‌زنم شد و گفت: بر این اساس استاندار البرز به عنوان نفر اول این پویش، وارد میدان شد و پیوستن به این پویش می‌تواند علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش میزان مبتلایان به بیماری کووید ۱۹، بار سنگینی را از روی دوش کادر پزشکی استان بردارد.
وی گفت: متاسفانه استان البرز نیز در کنار برخی از استان‌های کشور وارد وضعیت قرمز بیماری کووید ۱۹ شده و شرایط سختی را برای استان در حوزه بهداشت و درمان بوجود آورده است.
این مسئول بیان کرد: استان البرز به دلیل محل تردد چندین استان غربی و شمال غربی کشور با تردد بالای مسافر مواجه است که این مهم در کنار عدم رعایت مسائل بهداشتی از سوی شهروندان می تواند آثار مخربی در برداشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: با اعلام وضعیت قرمز کرونا تردد شهروندان بدون ماسک در سطح شهر مشکلاتی را به وجود می آورد که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
جهانشاهلو گفت: در سطح ادارات استان ورود شهروندان به ادارات بدون ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی ممنوع بوده و کارمندان نیز موظف به رعایت این مهم در سطح ادارات استان و شهرستان ها هستند.
وی در ادامه سخنان خود خواستار مشارکت مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و رسانه‌های گروهی استان به منظور اطلاع‌رسانی وسیع در این عرصه شد و افزود: استفاده از ظرفیت های رسانه‌ای دستگاه‌های اجرایی استان و همراهی اصحاب رسانه در این زمینه ضرورتی است که امید می‌رود در سایه تعامل و هم‌افزایی اقشار مختلف مردم شاهد کاهش میزان مبتلایان به این بیماری بوده و برای حفظ سلامت خود و خانواده خود اهمیت بیشتری قائل شویم.

انتهای پیام
captcha