معرفت شناسنامه‌ای نسبت به اهل ‌بیت(ع) کافی نیست
کد خبر: 3908735
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
سخنران حرم بانوی کرامت:

معرفت شناسنامه‌ای نسبت به اهل ‌بیت(ع) کافی نیست

حجت‌الاسلام گرجیان عربی گفت: شناخت و معرفت به امام معصوم(ع) در صورتی اتفاق می‌افتد که نخست معرفت شناسنامه‌ای نسبت به حضرات داشته باشیم و دیگر اینکه از مقام و جایگاه امام معصوم(ع) نزد خداوند آگاه باشیم.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین گرجیان عربی، کارشناس دینی شب گذشته، 14 تیرماه طی سخنانی که از صحن‌های حرم بانوی کرامت پخش شد، اظهار کرد: بر اساس روایت هر فردی بمیرد و امام زمان خودش را نشسناسد به مرگ جاهلی مرده، یعنی کافر از دنیا رفته است.

وی افزود: شناخت و معرفت به امام معصوم(ع) در صورتی اتفاق می‌افتد که نخست معرفت شناسنامه‌ای نسبت به حضرات داشته باشیم و دیگر اینکه از مقام و جایگاه امام معصوم(ع) نزد خداوند آگاه باشیم.

سخنران حرم بانوی کرامت، بیان کرد: امامان معصوم(ع) از طرف خداوند بر امت ولایت کامل دارند که رسول خدا(ص) آن‌ها را معرفی و تعداد امامان معصوم(ع) را ذکر فرموده است.

وی تأکید کرد: ائمه معصومین(ع) حاضر و ناظر بر تمامی اعمال انسان‌ها هستند و امام معصوم(ع) بر شرق و غرب عالم هستی اشراف کامل داشته و در حال حاضر امام زمان(عج) قطب عالم امکان است.

گرجیان عربی یادآور شد: هیچ‌گاه خیانت بعضی افراد در جمهوری اسلامی، احتکار بعضی از انسان‌ها، گرانفروشی، کم‌فروشی، معاصی و… از دید امام زمان(عج) پنهان نیست و حضرت اشراف کامل بر تمامی امور دارد.

وی افزود: حضرت معصومه(س) نیز اشراف کامل بر تمامی اعمال ما دارد چراکه حضرت یک بانوی معمولی و عادی نیست بلکه بانویی با کرامت، عالمه، فاضله، معصومه بوده و نزد اولیاء الهی تربیت یافته‌اند.

سخنران حرم بانوی کرامت گفت: هجرت حضرت معصومه(س) از مدینه به سمت ایران در راستای اهداف خاصی از جمله شناساندن جایگاه و مقام ولی خدا و حجت خدا و امامت امام رضا(ع) بود.

وی تأکید کرد: حضرت معصومه(س) سلام و ارادت زائران را می‌شنود و می‌بیند و جواب می‌دهد و باید حواسمان را خوب جمع کنیم که در مسیر درست قرار گیریم تا مورد عنایت ایشان باشیم.

حسین شاهبداغی
انتهای پیام
captcha