21 تیرماه؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در دوره تربیت مربی معارف مهدویت
کد خبر: 3909034
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲

21 تیرماه؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در دوره تربیت مربی معارف مهدویت

مدیر عامل بنیاد مهدویت مازندران، گفت: نام‌نویسی دوره تربیت مربی معارف مهدویت از 15 تیرماه آغاز و تا 21 تیرماه ادامه دارد.

21 تیرماه؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در دوره تربیت مربی معارف مهدویتحجت الاسلام نصوری، مدیر عامل بنیاد مهدویت مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد:  نام‌نویسی دوره تربیت مربی معارف مهدویت از 15 تیرماه آغاز شد و تا 21 تیرماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه قرار است اولین جلسه این دوره آموزشی در روز 21 تیرماه به صورت حضوری برگزار شود، افزود: در این دو روز 30 نفر برای این دوره آموزشی نام‌نویسی کردند و جلسات بعدی با توجه به وضعیت بیماری کرونا تصمیم‌گیری می‌شود.

وی افزود: امام شناسی، ادله عقلی و نقلی امامت و مهدویت، سبک زندگی منتظرانه، امام مهدی در قرآن، ادعیه و زیارت مهدوی، شرائط و علائم ظهور، انتظار و وظایف منتظران، آسیب شناسی مهدویت، انقلاب و انتظار، ولایت فقیه و غرب و مهدویت را از مهم‌ترین موضوعات این دوره آموزشی عنوان کرد.

مدیر عامل بنیاد مهدویت مازندران، تصریح کرد: حجت الاسلام نصوری، داشتن مدرک کارشناسی به بالا، توانمند در تبلیغ و کلاسداری، حداکثر ۳۵ سال سن، موفقیت در مصاحبه علمی و تعهد به رعایت مقررات آموزشی را از مهم‌ترین شرایط شرکت در این دوره است.


مدیر عامل بنیاد مهدویت مازندران، برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی باه هدف ترویج معارف مهدوی در جامعه اسلامی را امری ضروری و مهم دانست و افزود: باید معارف تعالی بخش مهدوی در سطح جامعه نشر و گسترش داده شود.

وی با اشاره به نقش مؤثر طلاب و روحانیان در گسترش فرهنگ مهدویت در جامعه، افزود: روحانیت به عنوان پرچم‌داران تبلیغ دین در جامعه همواره در این عرصه پیشگام بوده و امروز نیز با توجه به تلاش گسترده دشمن در جهت تضعیف این معارف ارزشمند، وظیفه جامعه روحانیت سنگین‌تر از هر زمان دیگری خواهد بود.

نصوری با بیان اینکه، معارف مهدوی سد محکمی در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه دین و انقلاب است، ادامه داد: باید این معارف انسان ساز با بهره‌گیری از ابزار روز در جامعه ترویج و گسترش داده شود تا شاهد جهانی این معارف ارزشمند باشیم.

وی افزود: اعطای گواهینامه پایان دوره، پذیرش در سه رشته مهدویت برای طلاب و معرفی به مراکز علمی و آموزشی جهت امر تبلیغ و تدریس از جمله مهم‌ترین مزایای شرکت در این دوره است.

انتهای پیام
captcha