شرکت 400 البرزی در آزمون شفاهی طرح تشویقی حفاظ
کد خبر: 3909038
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲

شرکت 400 البرزی در آزمون شفاهی طرح تشویقی حفاظ

مسئول امور قرآنی اوقاف البرز از شرکت 400 نفر در مرحله شفاهی آزمون طرح تشویقی حفاظ خبرداد و گفت: آزمون شفاهی به نحوی برگزار می‌شود که مستلزم اجتماع نباشد.

شرکت 400 البرزی در آزمون شفاهی طرح تشویقی حفاظ

حجت الاسلام احمد اشرفی، مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: مرحله کتبی آزمون طرح تشویقی حفاظ در سال گذشته برگزار شد، اما به دلیل شیوع کرونا مرحله شفاهی باقی مانده است که مقرر شده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این آزمون از یک مرداد تا ۳۱ شهریورماه برگزار شود.
وی با اشاره به اینکه 400 نفر از سطح استان در مرحله شفاهی آزمون طرح تشویقی حفاظ شرکت می‌کنند، ابراز کرد: آزمون شفاهی به نحوی برگزار می‌شود که مستلزم اجتماع نباشد و متسابقین به شکل انفرادی با رعایت فاصله‌گذاری از مسئولان برگزاری مسابقه و داوران در سالن حضور می‌یابند و پس از پایان فرآیند، نفر بعدی وارد می‌شود.
این مسئول به چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف اشاره کرد و گفت: امسال به دلیل اینکه ثبت‌نام فقط از طریق سایت امکان‌پذیر بود، عده‌ای نتواستند در این مسابقه نام‌نویسی کنند و تعداد شرکت‌کنندگان کاهش یافت.
مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری برای تربیت ۱۰ میلیون حافظ در کشور تصریح کرد: با توجه به اینکه موسسات و دستگاه‌های مختلفی در تربیت حافظان قرآن فعالیت می‌کنند، اطلاعات دقیقی از تعداد حفاظ در اختیار نداریم اما راه‌اندازی سامانه جامع بانک اطلاعاتی حفاظ در دستور کار اوقاف قرار دارد که این مهم با همکاری ارشاد البرز، دفتر امام جمعه کرج و جهاددانشگاهی البرز عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha