مشکل مسکن از دغدغه‌های ایثارگران است
کد خبر: 3909203
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲

مشکل مسکن از دغدغه‌های ایثارگران است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه مشکل مسکن را از دغدغه‌های ایثارگران دانست و بر لزوم حل آن تأکید کرد و گفت: خانواده شهدا و ایثارگران الگوی از جان‌گذشتگی برای کشور هستند و سرمایه عظیمی محسوب می‌شوند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، ۱۷ تیرماه در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار کرد: خانواده شهدا و ایثارگران الگوی از جان‌گذشتگی برای کشور هستند و سرمایه عظیمی محسوب می‌شوند.

وی افزود: خدمت به جامعه ایثارگران و شهدا توفیق بزرگی است که از جانب خداوند نصیب انسان می‌شود و ساخت و احداث پنج هزار مسکن برای ایثارگران بدون شک خدمت بسیار عظیمی است.

آیت‌الله علما بیان کرد: مشکل مسکن یکی از دغدغه‌های ایثارگران است که با امضای تفاهم‌نامه و عملیاتی کردن آن می‌توان گام مثبتی برای حل مشکلات این جامعه برداشت.

امام جمعه کرمانشاه گفت: شهدا و ایثارگران گرانبهاترین اکسیر وجودی خود را نثار امام‌(ره) و انقلاب کردند تا امنیت، اخلاق، سیاست و دیانت را نهادینه کنند. خادم‌الشهدا بودن عبادت است و هرچه به خانوده شهدا خدمت کنیم بازهم کم است؛ لذا در این مسیر نباید کم‌کاری کنیم.

وی تصریح کرد: آرامش، آسایش و امنیت همه مدیون شهدا و ایثارگران است؛ لذا همه وظیفه داریم تا از آنان دفاع کنیم. خانواده شهدا و ایثارگران میراث انقلاب هستند و این نظام هرچه دارد به برکت خون شهدا و ایثارگران است.

انتهای پیام
captcha