برگزاری دوره‌های مجازی در مؤسسه شیفتگان حضرت مهدی(عج) کازرون
کد خبر: 3909359
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲

برگزاری دوره‌های مجازی در مؤسسه شیفتگان حضرت مهدی(عج) کازرون

به دلیل شرایط پیش آمده از کرونا و حضور حداقلی در اجتماعات، دوره‌های مؤسسه شیفتگان حضرت مهدی(عج) به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مؤسسه قرآن و عترت شیفتگان حضرت مهدی(عج) کازرون به دلیل شرایط پیش آمده از کرونا و هشدارهای مکرر ستاد ملی مقابله با کرونا به منظور حضور حداقلی در اجتماعات اقدام به برگزاری دوره‌های مجازی طی ایام تابستان کرده است. 

بنابر گفته معصومه گلستان، مدیر مؤسسه قرآنی شیفتگان مهدی(عج) فارس «این دوره‌ها شامل آموزش ترجمه و مفاهیم کلام وحی، آموزش حفظ عمومی و تخصصی با تدبر، آموزش تدبر سوره به سوره، آموزش تدبر آیات موضوعی، مکالمه عربی همراه با تدبر، دوره تربیت مربی قرآنی کودک، آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن، آموزش آسان نهج‌البلاغه، تدبر آیات مهدویت و برگزاری دوره‌های مهدویت ویژه تمامی گروه سنی بانوان است.»

در کنار این دوره‌ها نیز طرح ملی حفظ مجازی قرآن همراه با تدبر، ویژه تمام مقاطع سنی بانوان و آقایان برگزار می‌شود. همچنین این دوره‌ها به صورت رایگان تشکیل خواهد شد و متقاضیان برای شرکت در این دوره‌ها می‌توانند نام و رشته ثبت‌نامی را در قالب پیامی از طریق واتس‌آپ به شماره ۰۹۱۷۸۸۴۵۵۴۸ ارسال کنند.

یادآور می‌شود، دفتر اصلی مؤسسه شیفتگان حضرت مهدی(عج) در کازرون، خیابان بسیج، واحد قرآن اداره تبلیغات اسلامی قرار دارد.

انتهای پیام
captcha