تکمیل زیرساخت‌های اولویت‌دار اربعین در ایلام
کد خبر: 3909462
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
سلیمانی‌دشتکی خبر داد:

تکمیل زیرساخت‌های اولویت‌دار اربعین در ایلام

استاندار ایلام تاکید کرد: ایجاد پل، تونل، بزرگراه و اتصال به خط ریلی کشور و عراق از اولویت‌های استان ایلام در مقوله اربعین است.

تکمیل زیرساخت‌های اولویت‌دار اربعین در ایلام

به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام، هجدهم تیرماه، در نشست ستاد اربعین استان تصریح کرد: ایجاد پل‌های مختلف و تونل‌های شماره یک و دو کربلا، تونل دوم آزادی و تلاش در جهت ایجاد دو بزرگراه پل زال نجف اشرف و حمیل کربلا و اتصال استان به خط ریلی کشور و در نهایت اتصال ایران به شبکه ریلی کشور عراق، تکمیل روگذر و زیرگذر پارکینگ اربعین، شش خطه کردن مسیر پایانه مهران و ایجاد زیرساخت‌های پایانه مهران از اولویت های مهم استان در مقوله اربعین است.

وی افزود: در این شرایط فرصت بسیار خوبی برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین فراهم شده است که این مهم علاوه بر تسریع در برگزاری باشکوه‌تر مراسم اربعین باعث توسعه همه جانبه استان نیز خواهد شد.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه بر تکمیل راه ایلام به مهران تاکید کرد و گفت: همچنین تکمیل روگذر و زیرگذر پارکینگ اربعین، شش خطه کردن مسیر پایانه مهران و ایجاد زیرساخت های خود پایانه مهران از اولویت های مهم استان در مقوله اربعین است.

استاندار ایلام در پایان خواستار به کارگیری کمک استان‌های معین در مقوله اربعین شد و گفت: دستگاه‌های متولی باید ازهمه ظرفیت‌ها، از جمله کمک نهادها و ارگان‌ها و بنیادها و استان‌های معین در بحث اربعین استفاده نمایند.

وی افزود: البته مجموعه این نهادها و بنیادها خواستار ایجاد یک مکان به صورت دائمی هستند که می‌شود در چارچوب قانونی و منطقی به آنها زمین واگذار کرد.

انتهای پیام
captcha