ضرورت تسریع ساخت مجتمع صاحب‌الزمان(عج) در چهاردانگه
کد خبر: 3909850
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
آیت‌الله لائینی خواستار شد:

ضرورت تسریع ساخت مجتمع صاحب‌الزمان(عج) در چهاردانگه

نماینده ولی‌فقیه در مازندران خواستار تسریع در اقدامات برای ساخت مجتمع فرهنگی تربیتی صاحب‌الزمان(عج) و شهدای بخش چهاردانگه ساری شد.

ساخت مجتمع فرهنگی تربیتی صاحب‌الزمان(عج) تسریع شودبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران، امروز، ۲۱ تیرماه در دیدار با امام جمعه کیاسر و برخی از مسئولان استانی درباره مجتمع فرهنگی تربیتی صاحب‌الزمان(عج) از شهدای بخش چهاردانگه ساری، اظهار کرد: زحمات هیئت امنا با توجه به گرانی مواد و مصالح زیاد است و بهتر است هر چه زودتر اقدامات لازم برای ساخت مجتمع صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه، باید ساختمان مجتمع را بر اساس اهدافی که مشخص شده بسازیم، افزود: هدف دولت آرمانی حضرت مهدی(عج) چندین اصل است که اصلی‌ترین آن نشر توحید و پیوند با خداوند است.

محمدی لائینی تصریح کرد: ما باید قاطعانه‌ترین راه را برای شناخت خدا استفاده کنیم، باید انواع گروه‌های منحرف که دعوت به غیر خدا می‌کنند شناسایی شوند.

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران، گفت: باید از طریق اهل‌البیت(ع) مردم را با خدا آشنا کنیم، متاسفانه برخی از مسئولان ما که ادعای اسلام دارند به بدترین شکل کار می‌کنند و با ایجاد فساد همه چیز را زیر سؤال بردند. این مجتمع برای اسلام و برای امام زمان (عج) است و باید تلاش کنیم ساخت مجتمع فرهنگی تربیتی به بهترین نحو و در کوتاه‌ترین زمان به پایان برسد.

انتهای پیام
captcha