برگزاری مرحله شفاهی مسابقات قرآن «بهار در بهار» در پالايشگاه گاز شهيد هاشمی‌نژاد
کد خبر: 3910037
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱

برگزاری مرحله شفاهی مسابقات قرآن «بهار در بهار» در پالايشگاه گاز شهيد هاشمی‌نژاد

رئيس دارالقرآن شركت پالايش گاز شهيد هاشمی‌نژاد از برگزاری مرحله شفاهی دوازدهمين دوره مسابقات قرآنی بهار در بهار 99 ويژه كاركنان در سطح شركت‌های تابعه شركت ملی گاز ايران خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ حسن مردانی، رئيس دارالقرآن شركت پالايش گاز شهيد هاشمی‌نژاد با اعلام اين خبر افزود: در سال 97 پس از دستور وزير نفت مبنی بر عدم برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی با هدف صرفه‌جويی در هزينه‌ها، همه مسابقات لغو شد.

وی ادامه داد: با توجه به جايگاه مهم قرآن‌كريم و تأثير فعاليت‌های قرآنی در میان كاركنان و خانواده‌ها، درخواستی از سوی دارالقرآن شركت ملی گاز ايران مبنی بر برگزاری مجدد مسابقات قرآنی به وزير نفت ارائه و با برگزاری اين مسابقات بعد از سه سال موافقت شد.

مردانی  به بهبود مستمر فعاليت‌ها در رشته‌های تخصصی قرآنی، ترويج فعاليت‌های قرآن كريم در بين كاركنان و خانواده‌ها به عنوان هدف مسابقات اشاره کرد و افزود: مرحله مقدماتی دوازدهمين دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهيم قرآن كريم با عنوان «بهار در بهار 99» ويژه كاركنان و با رعايت پروتكل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌گذاری اجتماعی در پالايشگاه گاز شهيد هاشمی‌نژاد در حال برگزاری است.

وی تصريح كرد: مسابقات شفاهی اين دوره با حضور 70 نفر از كاركنان در چهار رشته مفاهيم، حفظ، قرائت تحقيق و قرائت ترتيل برگزار و متسابقين با يكديگر به رقابت پرداختند و همچنین بخش مفاهیم قرآن به صورت مجازی با اعلام ستاد مرکزی به زودی برگزار می‌شود.

رئيس دارالقرآن شركت پالايش گاز شهيد هاشمی‌نژاد بیان کرد: مسابقات رشته مفاهيم به علت شرايط موجود كشور در بحث ويروس كرونا و جلوگيری از شيوع ويروس كرونا، به زودی از طريق فضای مجازی برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ نفرات منتخب مرحله مقدماتی به مسابقات استانی و كشوری اين دوره از مسابقات اعزام خواهند شد.

انتهای پیام
captcha