نمایشگاه مجازی حجاب و عفاف در استان اردبیل راه اندازی شد
کد خبر: 3910069
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

نمایشگاه مجازی حجاب و عفاف در استان اردبیل راه اندازی شد

مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل، گفت: نمایشگاه مجازی پوستر‌های حجاب و عفاف در کانال اخبار هنر‌های تجسمی استان اردبیل راه اندازی شد.

نمایشگاه مجازی حجاب و عفاف در استان اردبیل راه اندازی شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، امیر رجبی، مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل، ۲۲ تیرماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران، گفت: ویژه برنامه‌های هفته حجاب و عفاف با مشارکت هنرمندان در قالب برنامه‌های هنری اجرا می‌شود.
مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل، تصریح کرد: نمایشگاه مجازی پوستر‌های حجاب و عفاف در کانال اخبار هنر‌های تجسمی استان اردبیل به نشانی TajasomiArdabil@ راه اندازی شده و علاقمندان می‌توانند از طریق شبکه مجازی از این صفحه بازدید کنند.
وی اظهار کرد: برگزاری کارگاه و ورکشاپ خوشنویسی حجاب و عفاف با عنوان «گوهر ناب» در حوزه هنری استان اردبیل با مشارکت هنرمندان این عرصه، از دیگر برنامه‌های هفته حجاب و عفاف است.
رجبی افزود: در این کارگاه آموزشی ۱۰ اثر فاخر و قابل تحسین توسط هنرمندان شاخص استان تولید و مورد بازتاب در شبکه‌های مجازی قرار گرفته است.
وی گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از برنامه‌های هفته حجاب و عفاف به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.
مدیر کل حوزه هنری استان خاطر نشان کرد: فرهنگ حجاب و عفاف یکی از معیار‌های اسلامی و دینی کشور است که باید در زمینه برنامه‌های ترویجی آن کار‌های ارزشمندی صورت گیرد و زبان هنر بهترین ابزار برای ارائه الگو‌های مناسب برای نوجوانان و جوانان در این زمینه است.
رجبی تصریح کرد: هنرمندان نیز می‌تواند به عنوان مروج حجاب و عفاف در ترویج این فرهنگ نقش آفرینی کنند و با استفاده از زبان هنر نوجوانان و جوانان را به سمت این ارزش‌های اسلامی سوق دهند.

انتهای پیام
captcha