۵۰ بانوی مبلغ کرمانشاهی در حوزه حجاب و عفاف فعالیت می‌کنند
کد خبر: 3910156
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴

۵۰ بانوی مبلغ کرمانشاهی در حوزه حجاب و عفاف فعالیت می‌کنند

کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه از فعالیت ۵۰ بانوی مبلغ استان در زمینه ترویج سبک زندگی اسلامی و تبیین فلسفه عفاف و حجاب در فضای مجازی خبر داد.

افسانه تیرانداز، کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، به تشریح فعالیت این اداره در حوزه عفاف و حجاب پرداخت و اظهار کرد: ۵۰ بانوی مبلغ در استان در زمینه ترویج سبک زندگی اسلامی و تبیین فلسفه عفاف و حجاب در فضای مجازی فعالیت دارند.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا و عدم تجمع بانوان در فضای عمومی، مبلغان فعال در این حوزه با تهیه و ارسال پیام‌های آموزشی و مطالب و محتوا‌های مطلوب به‌منظور پاسخگویی به سئوالات و شبهات در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از ظرفیت فضای مجازی استفاده می‌کنند.

تیرانداز با تشریح آثار و اهمیت حجاب، گفت: کسب موفقیت‌های معنوی، پرورش و تربیت فرزندان صالح، ترویج سبک زندگی اسلامی، مصونیت و آرامش بانوان، سلامت و کاهش آسیب‌های اجتماعی و حفظ تحکیم بنیان خانواده از مهمترین موضوعاتی است که توسط بانوان مبلغ تبیین و به آن پرداخته می‌شود.

کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف مصونیت‌بخش جامعه است.

وی در پایان تأکید کرد: حجاب برای بانوان که مسئولیت تربیتی و آموزشی یک نسل را برعهده دارند دارای چهارچوب و دستورالعمل است و بانوان که نقش مادری و همسری را برعهده دارند باید به آن اهمیت دهند.

انتهای پیام
captcha