تولید و پخش برنامه‌های ویژه جامعه قرآنی در صداوسیمای مرکز اصفهان
کد خبر: 3910429
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵

تولید و پخش برنامه‌های ویژه جامعه قرآنی در صداوسیمای مرکز اصفهان

جلسه‌ای با هدف عملیاتی شدن تفاهم‌نامه میان صداوسیمای مرکز و اتحادیه مؤسسات قرآنی اصفهان، در راستای تهیه و تولید برنامه‌های ویژه جامعه قرآنی به صورت ماهانه، روز گذشته، 23 تیرماه، برگزار شد.

به گزارش ایکنا، پیرو تفاهم‌نامه‌ای که در سال گذشته میان صداوسیمای مرکز اصفهان و اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان با هدف ترویج فرهنگ قرآنی به امضا رسید، روز گذشته، 23 تیرماه، جلسه‌ای با حضور حسین خاکساری هرندی، مدیرعامل اتحادیه و حیدری، نماینده و مسئول میزهای تخصصی صداوسیمای استان اصفهان برگزار شد.
این تفاهم‌نامه مدتی است که به دلیل شیوع کرونا و بحران به وجود آمده در کشور، عملیاتی نشده بود که با برگزاری این جلسه، مفاد آن بار دیگر مورد توجه قرار گرفت.

از محورهای این تفاهم‌نامه می‌توان به تبلیغات برای فعالیت‌های مؤسسات قرآنی در قالب تیزر و زیرنویس در چارچوب سیاست‌های فرهنگی رسانه، همکاری صداوسیمای استان برای انعکاس برنامه‌‌ها و فعالیت‌های مؤسسات قرآنی، تولید و پخش برنامه‌های خاص ویژه جامعه قرآنی به صورت ماهانه با پارامترهای مشخص، دعوت از شخصیت‌ و فعالان قرآنی در برنامه‌های پربیننده و الگوسازی برای جامعه اشاره کرد.

این جلسه کلیدی برای آغاز و پیشبرد تفاهم‌نامه میان صداوسیما و اتحادیه مؤسسات قرآنی اصفهان بود.

انتهای پیام
captcha