ثبت‌نام آموزش‌های مجازی کوتاه‌مدت قرآن ویژه کارگران آغاز شد
کد خبر: 3910474
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴

ثبت‌نام آموزش‌های مجازی کوتاه‌مدت قرآن ویژه کارگران آغاز شد

ثبت‌نام شانزدهمین دوره آموزش‌های کوتاه‌مدت علوم قرآنی ویژه کارگران سراسر کشور در سال 99 آغاز شد.

به گزارش ایکنا، پیرو مصوبه شورای آموزش دارالقرآن خانه کارگر، ثبت‌نام شانزدهمین دوره آموزش‌های کوتاه‌مدت علوم قرآنی ویژه کارگران سراسر کشور در سال 99 آغاز شد.

همچنین، با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور و عدم برگزاری کلاس‌های حضوری، تمامی آموزش‌های حضوری دارالقرآن خانه کارگر در قالب مجازی طراحی شده تا همه کارگران و خانواده‌های ایشان بتوانند، این آموزش‌ها را در منازل خود در سراسر کشور دنبال کنند.

این دوره‌های آموزشی به صورت دوره‌های کوتاه‌مدت یک‌ماهه و در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی، تجوید مقدماتی، صوت و لحن، حفظ، ترجمه و مفاهیم، تفسیر و تدبر در قرآن کریم، داستان‌های پیامبران(ع)، مهارت‌های زندگی با محوریت قرآن و مربیگری مهد و پیش‌دبستانی (دوره قرآنی) به صورت کاملاً مجازی برگزار می‌شود.

حسین فلاح خوش‌مشرب، مسئول شعب دارالقرآن خانه کارگر، با بیان اینکه آموزش‌های تلفنی دارالقرآن نیز در چهار رشته حفظ، روخوانی، مفاهیم و احکام در سراسر کشور برگزار می‌شود، این آموزش‌ها به صورت رایگان برگزار می‌شود و کارگران و خانواده‌های ایشان برای ثبت‌نام می‌توانند تا 26 تیرماه، عدد 6 را به سامانه 10000100100 پیامک کرده و یا از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی دارالقرآن خانه کارگر به نشانی www.ketabequran.ir اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha