تصویب الزام بیان عبارت «خاتم النبیین» در ادامه نام پیامبر(ص) در پاکستان
کد خبر: 3910716
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

تصویب الزام بیان عبارت «خاتم النبیین» در ادامه نام پیامبر(ص) در پاکستان

با تصویب لایحه‌ای در مجلس پاکستان، بیان الزامی عبارت «خاتم النبیین» پس از نام مبارک پیامبر گرامی اسلام(ص) به تصویب رسید.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، خانه فرهنگ ایران در لاهور اعلام کرد که اخیراً در مجلس ملی کشور پاکستان لایحه‌ای به تصویب رسیده است که طبق آن پس از بیان نام مبارک حضرت رسول(ص)، گفتن عبارت خاتم النبیین الزامی است.

هدف از تصویب این لایحه جلوگیری از اقدامات و ایجاد تفرقه و فساد بین مسلمانان توسط فرقه قادیانی‌ها (احمدیه‌ها) بود. پس از ارائه این لایحه، تمام اعضای پارلمان رأی مثبت دادند و لایحه مذکور به تصویب رسید. تمام علما و شخصیت‌های برجسته اهل تشیع و اهل سنت از تصویب این لایحه نهایت تقدیر و تشکر کردند.

علامه محمدحسین اکبر، رئیس اداره منهاج‌الحسین لاهور، ضمن تقدیر و تشکر از تصویب این لایحه، گفت: من از تمام اعضای پارلمان و مجلس سنای پاکستان برای تصویب لایحه الزام بیان لقب خاتم النبیین پس از نام پاک حضرت رسول اکرم(ص) تقدیر و تشکر می‌کنم.

احمدیه یک فرقه اسلامی است که ریشه در تعلیمات و زندگی میرزا غلام احمد، بنیانگذار فرقه دارد که ادعای مهدویت و منجی‌گری می‌کرد و به این دلیل در میان شیعیان و سنی‌ها به ‌عنوان فرقه‌ای مرتد شناخته می‌شود.

انتهای پیام
captcha