طرح قرآنی نورالثقلین در ایلام برگزار می‌شود
کد خبر: 3910764
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
حجت‌الاسلام فتاحی:

طرح قرآنی نورالثقلین در ایلام برگزار می‌شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام از اجرای طرح قرآنی «نورالثقلین» با هدف حاکم کردن گفتمان قرآنی و سبک زندگی قرآنی در جامعه خبر داد.

طرح قرآنی نورالثقلین در ایلام برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد فتاحی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام بیست و پنجم تیر ماه با اعلام این خبر، اظهار کرد: این طرح با هدف تقویت جلسات خانگی قرآن کریم و با چشم‌انداز 10 ساله، طرحی خانواده محور، خودجوش و مردم نهاد است و مساجد نقش هدایتی و محوری در اجرای این طرح دارند.

وی گفت: در ایلام به منظور کیفیت بخشی به این طرح هیئت اندیشه ورز متشکل از نخبگان فرهنگی و قرآنی و افراد تاثیرگذار تشکیل شده که نقش راهبری دارند.

فتاحی در تشریح ساختار نهضت قرآنی نورالثقلین تصریح کرد: این نهضت با تشکیل یک مرکز پشتیبان شامل ارکان مسجد، موسسه قرآنی، هیئت مذهبی شکل می‌گیرد و با محوریت یک مدیر و یک مربی برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان اینکه محتوای آموزشی این طرح به صورت کتاب و نرم‌افزار تهیه و تدوین شده که در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت، گفت: با توجه به وضعیت موجود و شرایط بهداشتی، پیگیری‌ها و راه اندازی این طرح از طریق سامانه‌های مجازی شکل خواهد گرفت.

 

انتهای پیام
captcha