۲۰۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی میاندوآب نیازمند تامین مسکن هستند
کد خبر: 3910898
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱

۲۰۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی میاندوآب نیازمند تامین مسکن هستند

رییس اداره بهزیستی میاندوآب گفت: از میان سه هزار و ۳۰۰ خانوار تحت پوشش شهرستان، ۲۰۰ خانوار نیازمند مسکن هستند.

۲۰۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی میاندوآب نیازمند تامین مسکن هستندعلی کریمی رییس اداره بهزیستی میاندوآب، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه پنج هزار و ۵۰۰ خانواده در این شهرستان تحت پوشش بهزیستی هستند، اظهار کرد: از این تعداد سه هزار و ۳۰۰ خانوار دارای معلول هستند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت میاندوآب برابر با ۲۱ هزار نفر است، عنوان کرد: جمعیت تحت پوشش بهزیستی این شهرستان هشت درصد از جمعیت کل را شامل می‌شوند که نیازمند کمک‌های مالی و معنوی هستند.

رییس اداره بهزیستی میاندوآب با بیان اینکه اغلب این افراد با مشکل نبود مسکن مواجه هستند، افزود: از مجموع افراد تحت پوشش بهزیستی این شهرستان ۲۰۰ خانوار نیازمند تامین مسکن هستند که برای حل این مشکل برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه امسال برنامه‌ریزی شده است تا ۱۵ واحد مسکونی ساخته شود، خاطرنشان کرد: چند روز پیش هشت واحد تحویل صاحبان‌شان شد و هفت واحد دیگر نیز در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

کریمی با اشاره به اینکه هزینه‌های انجام شده برای ساخت هشت واحد برابر با هشت میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال است، گفت: حدود سه میلیارد ریال از این هزینه به صورت بلاعوض در اختیار مددجویان قرار گرفته و مابقی به صورت تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

وی در پایان اظهار کرد: واحدهای مسکونی تحویل داده شده متعلق به چهار خانواده شهری دارای دو معلول و چهار خانواده روستایی بوده که سرپرست خانوار آنها زن است.

انتهای پیام
captcha