نماز جمعه این هفته در ۸ شهرستان چهارمحال‌وبختیاری اقامه نمی‌شود
کد خبر: 3910923
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳

نماز جمعه این هفته در ۸ شهرستان چهارمحال‌وبختیاری اقامه نمی‌شود

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه چهارمحال‌وبختیاری گفت: با توجه به تمدید محدودیت‌‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در هشت شهرستان استان اقامه نمی‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن صمدزاده، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری در خصوص وضعیت برگزاری نمازجمعه در استان، اظهار کرد: بر اساس اعلام هفته گذشته ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت‌های یک‌هفته‌ای در برگزاری اجتماعات و مراسمات و تمدید این محدودیت‌ها، مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته نیز در هشت شهرستان اقامه نمی‌شود.

وی ادامه داد:: در شهرهای لردگان و خانمیرزا و فلارد مانند هفته قبل نماز جمعه برگزار خواهد شد اما در مرکز استان، شهرکرد، این مراسم برگزار نمی‌شود.

حجت‌الاسلام صمدزاده تاکید کرد: باتوجه به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند برای اجتماعات دینی و توسلات باید فکر و تدبیری اندیشده شود و از دیگر سو‌، در حوادثی مانند شیوع کرونا احساس نیاز بیشتری برای معنویت در مردم وجود دارد، برنامه‌ریزی و رایزنی‌هایی با ستاد کرونا انجام خواهد شد تا برای هفته آینده بتوانیم در برخی شهرهای استان با اتخاذ تدابیر لازم و رعایت قوانین اعلام‌شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان، شرایط اقامه نماز جمعه را فراهم کنیم.

انتهای پیام
captcha