آغاز مرحله دوم رزمایش «احسان و همدلی» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3911017
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸

آغاز مرحله دوم رزمایش «احسان و همدلی» در کهگیلویه‌وبویراحمد

دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) در کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: دومین مرحله رزمایش احسان و هم‌دلی با هدف توزیع ۸۰ هزار بسته پروتئینی بین صاحبان مشاغل آسیب‌دیده از ویروس کرونا آغاز شد.

آغاز مرحله دوم رزمایش احسان و همدلی در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از ایسنا، ابوذر صناعی، دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرای فرمان حضرت امام‌(ره) در استان روز گذشته، 27 تیرماه اظهار کرد: تمرکز برای توزیع ۴۰ هزار بسته میان افراد شناسایی شده در حاشیه شهرهای یاسوج، گچساران، دهدشت، چرام و دناست که از بیماری کرونا آسیب بیشتری متضرر شده‌اند.

وی تصریح کرد: در فاز دوم مرحله دوم نیز ۴۰ هزار بسته دیگر تا انتهای تابستان در سایر شهرهای استان که شیوع کرونا باعث اخلال درآمد شهروندانشان شده توزیع خواهد شد.

دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرای فرمان حضرت امام‌(ره) در استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد با آرزوی اینکه هرچه زدوتر شر این بیماری منحوس از سر مردم ایران و جهان کم شود، اضافه کرد: تا زمانی که کرونا در کشور و استان وجود دارد، ما نیز در ستاد اجرای فرمان امام‌(ره) برای کمک به کسانی که منبع درآمدشان با مشکل مواجه شده است پای کار هستیم و آن‌ها را تنها نخواهیم گذاشت.

صناعی بیان کرد: از هم‌استانی‌ها خواهشمند هستیم که به نکات ایمنی و دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونای استان توجه داشته باشند و آن‌ها را رعایت کنند و در این ایام از حضور در مراسم عزاداری و عروسی پرهیز کنند.

یادآور می‌شود، پیش از این ستاد اجرایی فرمان امام‌(ره) استان در مرحله اول رزمایش همدلی و احسان بیش از ۲۵ هزار بسته معیشتی شامل ماکارونی، روغن، بسته‌های پروتئینی، برنج و مرغ بین صاحبان مشاغل آسیب‌دیده و خانواده‌های نیازمند استان کهگیلویه‌و‌‌بویراحمد توزیع کرده بود.

انتهای پیام
captcha