برگزاری مسابقه قرآنی «به وقت تابستان» از سوی نهاجا
کد خبر: 3912347
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

برگزاری مسابقه قرآنی «به وقت تابستان» از سوی نهاجا

به همت مرکز قرآن، عترت و نماز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مسابقه قرآنی با عنوان «به وقت تابستان» برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مسابقات قرآن با نام «به وقت تابستان» به همت اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران(مرکز قرآن، عترت و نماز) ویژه خانواده‌های کارکنان در حال برگزاری است.

این مسابقه با موضوعاتی چون همراه با قرآن؛ همگام با شهدا با محوریت بارگذاری آیات موضوعی کاربردی در زندگی روزمره همراه با تصویر شهدا(همراه با مسابقه)، قطره‌ای از دریا با محوریت برگرفته از حکمت و خطبه‌های نهج‌البلاغه و احادیث اصول و فروع کافی(همراه با مسابقه)، نفس‌های طلایی(در دو مقطع زیر 15 سال و بالای 15 سال)، آوای ملکوتی در دو رشته اذان(گروه سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال) حفظ صلوات خاصه امام رضا(ع) (ویژه گروه سنی زیر 15 سال) برپا می‌شود.

مسابقه قرآنی به وقت تابستان با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی و غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندان و بهره‌گیری از آیات قرآن کریم و احادیث اهل‌بیت(ع) به منظور کشف و پرورش استعدادهای قرآنی در حال برگزاری است.

متقاضیان تا 30 شهریورماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را به نشانی mesbahequranian3@ در پیام‌رسان تلگرام و به نشانی quranekarim1398@ در ایتا ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha