توزیع ۸۳ هزار بسته معیشتی بین مددجویان آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3912422
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

توزیع ۸۳ هزار بسته معیشتی بین مددجویان آذربایجان‌غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی از توزیع ۸۳ هزار بسته معیشتی بین مددجویان استان به مناسبت فرا رسیدن عید قربان و غدیر خبر داد.

توزیع 83 هزار بسته معیشتی در بین مددجویان آذربایجان‌غربیعزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان‌غربی اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن عید قربان و غدیر و با آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه 83 هزار بسته معیشتی در بین مددجویان سطح استان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این بسته‌ها شامل برنج، روغن و مرغ و سایر اقلام غذایی است، افزود: ارزش ریالی یک بسته‌ها برابر با 100 میلیارد ریال است. این کمیته همچنین به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این اعیاد اقدام به برپایی پایگاه‌های نیکوکاری می‌کند.

سهندی با اشاره به برپایی 220 پایگاه نیکوکاری در سطح استان عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا و افزایش تعداد مددجویان به واسطه وجود مشکلات اقتصادی لزوم حمایت مردم از این مددجویان بیش از پیش شده و نیاز است مردم خیر استان کمک‌های خود را دریغ نکنند. گوشت‌های نذری و کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده نیز به همراه بسته‌های معیشتی در بین مددجویان توزیع خواهد شد و امید است که امسال در مقایسه با سال پیش میزان مشارکت مردم در طرح توزیع گوشت قربانی افزایش یابد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته مردم استان 140 میلیارد ریال در این طرح مشارکت داشتند که امسال طبق برآوردها مشارکت مردم در طرح توزیع گوشت قربانی 200 میلیارد ریال پیش‌بینی می‌شود.

گفتنی است، مردم آذربایجان‌غربی می‌توانند از طریق کد دستوری #۱*۸۸۷۷*  و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ کمک‌های خود را در روز عید سعید قربان به دست نیازمندان برسانند و همچنین شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۷۷۶۷ آماده دریافت کمک‌های مردم در روز عید سعید قربان است.

انتهای پیام
captcha