10 معلم خراسان‌جنوبی به مرحله کشوری مسابقات قرآن راه یافتند
کد خبر: 3912895
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

10 معلم خراسان‌جنوبی به مرحله کشوری مسابقات قرآن راه یافتند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: 10 معلم زن و مرد استان به دبیر خانه کشوری پنجمین دوره مسابقات قرآن، عتر و نماز در رشته های قرائت،حفظ 10 جزء، حفظ کل، نهج البلاغه و روش تدریس احکام معرفی شدند.

10 معلم خراسان‌جنوبی به مرحله کشوری مسابقات قرآن راه یافتندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمدعلی واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، امروز دوشنبه 6 مرداد به رسانه‌های گروهی گفت: 10 معلم زن و مرد استان به دبیر خانه کشوری پنجمین دوره مسابقات قرآن، عتر و نماز در رشته های قرائت،حفظ 10 جزء، حفظ کل، نهج البلاغه و روش تدریس احکام معرفی شدند.

وی با بیان اینکه از مجموع معرفی‌شدگان به دبیرخانه کشوری این دوره از مسابقات، پنج نفر مرد و پنج نفر زن هستند، اظهار کرد: پنجمین دوره مسابقات قرآن، عتر و نماز استان با مشارکت قریب پنج هزار فرهنگی  زن و مرد در شش رشته قرائت و تحقیق، حفظ 10 جزء، حفظ کل قرآن کریم، نهج البلاغه و روش تدریس احکام، بهمن ماه سال گذشته آغاز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با اشاره به شیوع کرونا و برگزاری مسابقات فرهنگیان و دانش‌آموزان در فضای مجازی، تصریح کرد: از مجموع فرهنگیان استان که در مرحله شهرستانی شرکت کرده بودند، 100 معلم زن و مرد جواز حضور در مرحله استانی این دوره از مسابقات را کسب کردند.

واقعی از برگزاری مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان استان در اول اردیبهشت ماه سال جاری به صورت مجازی خبر دادو یادآور شد: پنجمین دوره مسابقات فرهنگیان کشور نیز به شیوه غیرحضوری و آزمون برخط(ویدئو کنفرانس) به میزبانی استان خراسان‌رضوی و در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha