اعلام زمان برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن قوه قضائیه در تهران
کد خبر: 3913016
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
داوودی‌نسب خبر داد:

اعلام زمان برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن قوه قضائیه در تهران

مسئول امور قرآن معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران از برگزاری بخش شفاهی مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات قرآن قوه قضائیه در تهران خبر داد.

اعلام زمان برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن قوه قضائیه در تهرانبه گزارش ایکنا، مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه (ویژه استان تهران) در بخش شفاهی با حضور ۱۴۰ نفر از کارکنان و خانواده دادگستری و ادارات کل بازرسی، تعزیرات حکومتی، پزشکی قانونی، سازمان قضایی نیروهای مسلح، زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی، ثبت اسناد و املاک استان تهران جمعه، 10 مردادماه به میزبانی معاونت پیشگیری از وقوع جرم و امور فرهنگی و اجتماعی دادگستری کل استان تهران برگزار می‌شود.

مهدی داوودی‌نسب، مسئول امور قرآن معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران، در این رابطه اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این مرحله از مسابقات به صورت تلفنی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: هیئت داوران این مرحله از مسابقات نیز متشکل از چهره‌های برتر داوری کشوری و بین‌المللی با حضور در این معاونت و برقراری تماس تلفنی امر داوری را انجام می‌دهند. این اولین تجربه از برگزاری مسابقات در شرایط خاص جامعه است.

مسئول امور قرآن معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران گفت: همچنین، شرکت‌کنندگان در این مرحله از مسابقات در دو گروه بزرگسال و زیر ۱۶ سال (آقایان و بانوان) و در رشته‌های حفظ، قرائت ترتیل قرآن و اذان به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

انتهای پیام
captcha