تشریح برنامه‌های چهلمین سالگرد تأسیس جهاددانشگاهی در اردبیل
کد خبر: 3913082
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱

تشریح برنامه‌های چهلمین سالگرد تأسیس جهاددانشگاهی در اردبیل

مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: جهاددانشگاهی با ایجاد روحیه خودباوری، برخی از فعالیت‌های علمی و پژوهشی، آموزشی و فرهنگی کشور را به خوبی هدایت کرده و توسعه داده است.

تشریح برنامه‌های چهلمین سالگرد تأسیس جهاددانشگاهی در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیده صغری جوادی، مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، هفتم مردادماه، اظهار کرد: جهاددانشگاهی از زمان تاسیس تاکنون که ۱۶ مردادماه جاری چهل سالگی خود را پشت سر خواهد گذاشت، گام‌های تاثیرگذاری در توسعه حوزه‌های مختلف کشور برداشته است و در حال حاضر سعی دارد با فعالیت‌های فناورانه خود بخشی از نیاز‌های کشور را در روز‌های تحریم‌های ظالمانه رفع کند.
وی با اشاره به اینکه معرفی دستاورد‌ها و اطلاع‌رسانی از خدمات جهاددانشگاهی در این مناسبت تاثیر بسزایی در ایجاد اعتماد و ارتقاء جایگاه این نهاد در جامعه دارد، تصریح کرد: امسال در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بیشتر برنامه‌ها با رویکرد غیرحضوری و از طریق معرفی فعالیت‌های انجام گرفته از طریق رسانه‌ها اجرا می‌شود.
جوادی، دیدار با مسئولان استانی، نشست خبری رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، عطرافشانی مزار شهداء و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، مسابقات فرهنگی با محوریت دستاورد‌های جهاددانشگاهی و معرفی فعالیت‌های این نهاد از طریق صدا و سیمای مرکز اردبیل و رسانه‌های گروهی از مهمترین ویژه برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی عنوان کرد.
وی با بیان اینکه به همین مناسبت تعدادی از خدمات درمانی، فرهنگی و آموزشی جهاددانشگاه استان اردبیل با تخفیف ویژه‌ای ارائه خواهد شد، اضافه کرد: از ۱۰ تا ۲۰ مردادماه جاری پذیرش دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی کوتاه مدت با ۱۰ درصد تخفیف، چاپ و نشر کتاب در مرکز انتشارات با ۲۰ درصد تخفیف و ویزیت مرکز درمان ناباروری قفقاز با ۱۰ درصد تخفیف انجام می‌گیرد.
مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت خدمات مشاوره‌ای مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی و مرکز درمان ناباروری قفقاز و ثبت‌نام اولیه متقاضیان تحصیل در مرکز آموزش علمی کاربردی این واحد در سایت سازمان سنجش به صورت رایگان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha