مرزبان شهید گیلانی در رشت تشییع شد
کد خبر: 3913136
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲

مرزبان شهید گیلانی در رشت تشییع شد

مراسم تشییع مرزبان شهید گیلانی که در منطقه عملیاتی پیرانشهر در آذربایجان غربی به شهادت رسید در رشت برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گیلان، مراسم تشییع مرزبان شهید گیلانی، سرباز وظیفه «افشین آشناور» که در پی گشت زنی در منطقه عملیاتی پیرانشهر در آذربایجان غربی به شهادت رسید امروز، 7 مردادماه در رشت برگزار شد.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان در این مراسم که با حضور جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح مستقر در استان و همچنین مردم و خانواده های معظم شهدا در ستاد فرماندهی انتظامی گیلان برگزار شد، با تسلیت سالروز شهادت امام محمدباقر(ع)، اظهار کرد: جوانان غیور ما همواره در دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی آماده هستند.

وی به جنایت دشمنان انقلاب اسلامی در به شهادت رساندن این مرزبان گیلانی اشاره کرد و افزود: دشمنان بدانند که هیچگاه با جنایت های خود نمی توانند مانع ملت ما در دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام شوند.

امام جمعه رشت با تبریک و تسلیت به پدر و مادر سرباز شهید «افشین آشناور»، بیان کرد: ان شاءالله خدای متعال این جوان شهید را با پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) محشور فرماید.

به گزارش ایکنا، مرزبان گیلانی سرباز وظیفه شهید «افشین آشناور» بامداد 5 مردادماه در حین گشت زنی در منطقه عملیاتی پیرانشهر در آذربایجان غربی به ضرب گلوله به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha