برپایی ۲۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جمع‌آوری نذورات قربانی در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3913257
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲

برپایی ۲۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جمع‌آوری نذورات قربانی در کهگیلویه‌وبویراحمد

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: در عید قربان امسال ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار نذورات قربانی مردم استان را برای کمک به نیازمندان جمع‌آوری می‌کنند.

برپایی۲۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جمع‌آوری نذورات قربانی مردم کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، علی حسن مظاهری، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان روز گذشته، هفتم مردادماه با اشاره به اجرای طرح قربانگاه برای کمک به مددجویان نیازمند، گفت: این نهاد آمادگی دارد تا نذورات مردمی و قربانی‌های آنان را دریافت و بین نیازمندان توزیع کند.

وی با بیان اینکه عید سعید قربان فرصت مناسبی برای کمک به نیازمندان است، افزود: در همین خصوص در عید سعید قربان امسال ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار نذورات و قربانی مردم خیر و نیکوکار استان را برای کمک به نیازمندان جمع‌آوری می‌کنند.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان با بیان اینکه سال گذشته یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نذورات قربانی مردم خیر و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد، اضافه کرد: با توجه به سخنان و تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و فراخوانی از مردم مؤمن و نیکوکار برای کمک به نیازمندان، انتظار داریم که در عید قربان امسال کمک‌ها و نذورات مردمی بیشتر از سال‌های گذشته باشد.

مظاهری با بیان اینکه ائمه جمعه، صداوسیما و رسانه‌ها می‌توانند در خصوص فرهنگ‌سازی در زمینه جمع‌آوری نذورات و قربانی‌های مردم خیر و نیکوکار استان مؤثر باشند، از مردم خیر و نیکوکار هم‌استانی دعوت کرد تا با اهدای قربانی‌ها و نذورات خود، به کمیته امداد در زمینه حل مشکلات نیازمندان کمک کنند.

وی تأکید کرد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان، مبالغ نقدی نذورات قربانی خود را به هر میزان و با نیت انجام قربانی با شماره‌گیری کد #۰۷۴*۸۸۷۷*، پرداخت به شماره‌حساب ۰۱۱۱۵۸۵۳۴۹۰۰۴ بانک ملی شعبه غدیر و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۸۹۴۱ برای کمک به نیازمندان این نهاد اهدا کنند.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امکان پرداخت نذورات از طریق پایگاه اینترنتی کمیته امداد (بخش کمک‌های نقدی و نذر قربانی) به نشانی emdad.ir نیز فراهم است و هم‌وطنان می‌توانند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی به هر میزان که توانایی داشته باشند، کمک‌ها و نذورات خود را در قالب قربانی به نیازمندان ببخشند.

انتهای پیام
captcha