مراسم دعای عرفه در آذربایجان‌غربی لغو شد
کد خبر: 3913564
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

مراسم دعای عرفه در آذربایجان‌غربی لغو شد

طبق اعلام روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه برگزاری مراسم دعای عرفه در استان لغو شد.

مراسم دعای عرفه در آذربایجان‌غربی لغو شدبه گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بر اساس اعلام ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا به سبب پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس و با توجه به شرایط، مراسم دعای عرفه امروز، پنجشنبه در استان برگزار نمی‌شود.

در این اطلاعیه آمده است:

ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان، به اطلاع می رساند مردم مومن استان می‌توانند از مراسم معنوی دعای عرفه که از شبکه های صدا و سیما پخش خواهد شد، کسب فیض کنند.

با قدردانی مجدد از تلاشگران عرصه بهداشت و درمان آذربایجان‌غربی و تأکید بر رعایت تمامی اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، از مردم مؤمن استان می‌خواهیم تا برای ریشه‌کن شدن کامل این ویروس، اصول بهداشتی را رعایت کرده و از دعا و توسل به درگاه ربوبی غافل نشوند تا به لطف الهی زمینه سلامتی و امنیت کامل فراهم شده و شاهد برگزاری مراسم معنوی و بازگشایی کامل نمازهای جمعه در کشور و آذربایجان‌غربی باشیم.

 

 

انتهای پیام
captcha