کارگاه «نگرشی دیگر بر عفاف و حجاب» در شهرستان بیله سوار برگزار شد
کد خبر: 3913574
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

کارگاه «نگرشی دیگر بر عفاف و حجاب» در شهرستان بیله سوار برگزار شد

مسئول کانون فرهنگی هنری محدثه شهرستان بیله سوار، گفت: کارگاه «نگرشی دیگر بر عفاف و حجاب» در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) شهرستان بیله سوار برگزار شد.

کارگاه «نگرشی دیگر بر عفاف و حجاب» در شهرستان بیله سوار برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، مرضیه شاهدی، مسئول کانون فرهنگی هنری محدثه شهرستان بیله سوار، نهم مردادماه، گفت: کارگاه «نگرشی دیگر بر عفاف و حجاب» با مربیگری مینا طهماسبی، در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) شهرستان بیله سوار برگزار شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری محدثه تصریح کرد: حفظ حجاب و عفاف یکی از مهمترین توصیه‌های ائمه اطهار(ع) است که باید در راستای نشر این فرهنگ اقدام‌های موثری انجام داد.
وی خاطر نشان کرد: حجاب و عفاف مختص به یک زمان و مکان نیست و باید همیشه در راستای ترویج این فرهنگ اقدام‌های لازمه انجام شود.
شاهدی گفت: مربیان برتر حجاب و عفاف این شهرستان در یک حرکت فرهنگی اقدام به برپایی این کارگاه کردند که با استقبال خوب خانواده‌ها مواجه شد.
مسئول کانون فرهنگی هنری محدثه اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا این کارگاه به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد برگزار شد.

انتهای پیام
captcha