اعتماد عمومی مردم به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بزنگاه‌های حساس
کد خبر: 3913623
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
حجت الاسلام اشجری تصریح کرد:

اعتماد عمومی مردم به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بزنگاه‌های حساس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، اعتماد عمومی مردم را سرمایه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و اظهار کرد: اعتماد عمومی به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی موجب شده مردم در بزنگاه‌های حساس با دعوت این نهاد اقدام لازم را انجام  دهند.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز، 9 مردادماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در 12 مردادماه سال 1359، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به منظور سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، سازماندهی، نظارت و هماهنگی در برگزاری مراسم رسمی و عمومی انقلاب اسلامی تاسیس شد.

وی جلوگیری از تشتت، ناهماهنگی و عدم دخالت در امور یکدیگر میان نهادهای تبلیغی را ماموریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهاد مولود انقلاب است که در طول عمر چهل ساله خود با زنده نگه داشتن ایام‌الله انقلاب اسلامی همواره کوشیده مناسبت‌های انقلاب اسلامی را از دو خطر فراموشی و تحریف مصون نگه دارد و با تبیین آرمان والای انقلاب، پاسخگوی شبه‌افکنی‌های دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، خدمت صادقانه به انقلاب اسلامی ایران، تعظیم شعائر اسلامی، تبیین اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و بزرگداشت مناسبت‌های انقلاب اسلامی را گوشه ای از کارنامه درخشان چهل ساله شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست که بارها مورد تایید و تکریم رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

حجت الاسلام اشجری، با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با سیاستگذاری صحیح، برنامه‌ریزی متقن و تبلیغات هنرمندانه برای بزرگداشت ایام‌الله انقلاب اسلامی موفق عمل کرده است، یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با برگزاری باشکوه مناسبت‌های انقلابی، اعلام به‌موقع مواضع صریح و شفاف نظام و ملت شجاع و همیشه در صحنه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی و همچنین سازماندهی حرکت‌های مردمی در مواجهه با چالش‌ها، فتنه‌ها و رخدادهای پیش روی نظام اسلامی در طول چهل سال گذشته خدمتگزاری صادقانه خود را اثبات کرده است.

وی اتکال بر خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و تکیه بر دانش و پشتکار نیروهای جوان و انقلابی و حمایت همه‌جانبه مردم مسلمان ایران اسلامی را خصیصه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و ادامه داد: امروز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به آینه تمام نمای اقتدار ملی و عظمت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبدل گشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، کارنامه چهل ساله شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را گواهی بر عملکرد فراحزبی و فراجناحی این نهاد انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: شورا همواره کوشیده است در سایه منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و فارغ از هرگونه سیاست‌زدگی، مطالبات به حق مردم را پیگیری کند و با وحدت‌آفرینی، تریبون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت آزاده ایران باشد و با امیدبخشی، در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش گام بردارد.

حجت الاسلام اشجری، فتنه سال ۸۸ را بزرگترین بزنگاه تاریخ انقلاب اسلامی دانست که با هدایت پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب، نقش‌آفرینی اثرگذار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و حضور پرشور و با بصیرت مردم ولایی ایران به حماسه باشکوه هشتم و نهم دی ختم شد و یک تهدید بزرگ را به فرصتی طلایی برای تقویت جبهه انقلاب اسلامی تبدیل کرد.

وی با اشاره به حضور انقلابی و مدیریت مدبرانه آیت الله جنتی در راس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، یادآور شد: امروز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیوند با ولایت و حمایت‌های مردمی به یکی از اثرگذارترین نهادهای انقلاب مبدل گشته و با کوله‌باری از تجربیات گران‌سنگ، خود را نگاه‌بان صدیق انقلاب و پاسدار وفادار نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌داند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با بیان اینکه عملکرد تحسین‌برانگیز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ناهماهنگی‌ها و برخوردهای سلیقه‌ای اوایل انقلاب در مناسبت ها را به فراموشی سپرده است، گفت: برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی به برکت وجود شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شکل قابل قبولی به خود گرفته است.

حجت الاسلام اشجری، اعتماد عمومی مردم را سرمایه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و اظهار کرد: اعتماد عمومی به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی موجب شده مردم در بزنگاه‌های حساس با دعوت این نهاد اقدام لازم را انجام  دهند.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در سال‌های گذشته چالش‌های بسیاری را پشت سر گذاشته است، متذکر شد: علیرغم برخی بی‌مهری‌ها، سنگ‌اندازی‌ها و مانع‌تراشی‌ها توانستیم مسیر رو به رشد و تعالی خود را به درستی ادامه دهیم و محکم و مقتدر بر مواضع به حق انقلاب پافشاری کنیم و با برگزاری باشکوه مراسمات ملی و انقلابی در سال‌های متمادی به عنوان یکی از شوراهای نمونه کشوری انتخاب شویم.

انتهای پیام
captcha