حمایت ضابطه‌مند از هنرمندان؛ دغدغه فرهنگی شورای شهر تبریز
کد خبر: 3913743
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

حمایت ضابطه‌مند از هنرمندان؛ دغدغه فرهنگی شورای شهر تبریز

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: یکی از دغدغه‌های شورای اسلامی شهر در حمایت از هنرمندان، تعیین ضابطه و روند مشخص برای آن است.

حمایت ضابطه‌مند از هنرمندان، دغدغه فرهنگی شورای شهر تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، شهرام دبیری، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز عصر روز گذشته، 9 مردادماه در جلسه هم اندیشی برای تهیه دستورالعمل حمایت از گروه‌های هنری گفت: تعیین ساز و کار و تعریف ضابطه بر اساس شاخص‌های استاندارد در جهت حمایت قانونی از هنرمندان و گروه های هنری، از دغدغه های مهم شورا در حوزه فرهنگی است.

وی ضمن تقدیر از شرکت هنرمندان پیشکسوت در این جلسه و بیان نقطه نظراتشان در حوزه حمایت از گروه‌های هنری، فرصت ایجاد شده در این جلسه برای شنیدن راهکارهای هنرمندان را گامی مهم برای ایجاد یک روند قانونی در جهت رشد و بالندگی هنر و هنرمند در شهر تبریز دانست.

دبیری، اظهار کرد: شورای شهر در صدد ایجاد یک روند ضابطه مند و شفاف برای حمایت از فرهنگ و هنر و ادب است و در حال حاضر برای تبدیل این گام به یک حرکت خوب حمایتی، نیازمند طرح تجارب و نقطه نظرات هنرمندان عزیز می باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با مهم دانستن دغدغه کمیسیون فرهنگی شورا نسبت به حمایت مداوم از آثار فاخر هنری و خالقان این آثار، بر ارجاع تهیه دستور العمل و استفاده از انجمن های تخصصی هنرمندان در این حیطه تاکید کرد .

وی در پایان گفت : امیدواریم با تشکیل مستمر این جلسات و بهره گیری از نظر کارگروه های تخصصی هرچه زودتر در تدوین دستورالعمل قانونی حمایت از هنرمندان توفیق یابیم.

انتهای پیام
captcha