۱۰۰۰ کارگر کهگیلویه‌وبویراحمدی تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3914085
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

۱۰۰۰ کارگر کهگیلویه‌وبویراحمدی تجلیل می‌شوند

دبیر جبهه فرهنگی کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: حدود هزار نفر از کارگران همزمان با دهه امامت و ولایت تجلیل می‌شوند.

۱۰۰۰ کارگر کهگیلویه‌وبویراحمدی تجلیل می‌شوند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از شبستان، ستار هدایت‌خواه، دبیر جبهه فرهنگی استان امروز، 12 مردادماه با اشاره به برنامه‌‌های پیش‌بینی شده این جبهه برای اعیاد قربان و غدیر، اظهار کرد: ما در این ایام برنامه فرهنگی و کمک‌‌های مؤمنانه پیش‌بینی کردیم و نشست‌هایی با نماینده‌‌های این جبهه در شهرستان‌‌ها از طریق فضای مجازی برگزار شد.

وی افزود: سال گذشته برای کارگران روزمزد سفره صبحانه پهن کردیم و حدود 340 کارت هدیه به آن‌ها اهدا شد.
دبیر جبهه فرهنگی استان اضافه کرد: امسال نیز در یکی از روزهای «دهه امامت و ولایت» کارگران را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی جمع‌آوری و حدود هزار نفر از کارگران در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد کارت هدیه دریافت می‌کنند.

هدایت‌خواه راه‌اندازی کاروان‌های شادی در مجتمع‌های مسکونی را از دیگر برنامه‌ها دانست و یادآور شد: با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی جشن «امامت و ولایت» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌ها در فضای مجازی، تصریح کرد: در روز عید غدیر همچنین برنامه‌های تجلیل از سادات و علما در مصلای شهر یاسوج، راه‌اندازی کاروان شادی از طریق خودرو‌ها و جشن‌های خانگی را خواهیم داشت.

دبیر جبهه فرهنگی کهگیلویه‌و‌بویراحمد یادآور شد: واحد بانوان نیز با برگزاری مسابقه‌ای به افرادی که فرزندان پسر با نام مبارک «علی» دارند و در رده سنی خاص هستند برگزار می‌کنند و خانواده‌ها می‌توانند از مشخصات فرزند خود عکس گرفته و ارسال کنند تا به قید قرعه از آن‌ها تجلیل شود.

انتهای پیام
captcha