لزوم بهره‌مندی از تجربیات جهاددانشگاهی در مدیریت دستگاه‌های اجرایی
کد خبر: 3914129
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶

لزوم بهره‌مندی از تجربیات جهاددانشگاهی در مدیریت دستگاه‌های اجرایی

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود در راستای توسعه و پیشرفت جامعه و نهادینه کردن پژوهش از ظرفیت‌ها، ابتکارات و تجربیات ارزشمند جهاددانشگاهی استفاده بهینه کنند.

رمز موفقیت جهاد دانشگاهی استفاده از نیروهای جوان و کارآمد در تمامی عرصه‌ها استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، عادل نجف‌زاده، نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جهاددانشگاهی با اتکا به نیروهای خلاق، تلاشگر و پژوهشگر توانسته در پیشرفت‌های فرهنگی و علمی کشور نقش بی‌بدیلی ایفا کند.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی در شناسایی و تربیت نیروهای کارآمد و متعهد به‌خوبی عمل کرده است، تصریح کرد: پیشرو بودن در زمینه‌های علمی و فرهنگی نظیر راه‌اندازی مؤسسه رویان و خبرگزاری‌های ایکنا، ایسنا و ایسپا نشان از شاخصه ارزشمند جهاددانشگاهی است که توانسته به عنوان نهاد انقلابی در رفع مشکلات کشور و پیشرفت‌های روزافزون نظام گام‌های اساسی بردارد.

نجف‌زاده ادامه داد: از دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود در راستای توسعه و پیشرفت جامعه و نهادینه کردن پژوهش از ظرفیت‌ها، ابتکارات و تجربیات ارزشمند جهاددانشگاهی استفاده بهینه کنند.

وی رمز موفقیت‌های جهاددانشگاهی در زمینه‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی را استفاده از نیروهای جوان و کارآمد بیان کرد و تصریح کرد: سپردن مسئولیت‌های خطیر به جوان‌های متخصص و متعهد در اختراعات علمی و حل مشکلات علمی، اقتصادی و پژوهشی از ویژگی‌های مدیریتی در جهاددانشگاهی است که باید سایر دستگاه‌ها نیز از آن استفاده کنند.

نجف‌زاده نقش جهاددانشگاهی را در حرکت کشور به سمت قله پیشرفت‌های علمی و فرهنگی مهم بیان و تصریح کرد: باید از این ظرفیت و توانمندی جهاددانشگاهی در خودکفایی کشور در بخش‌های مختلف نهایت استفاده را برد.

انتهای پیام
captcha