برگزاری ویژه برنامه‌های دهه ولایت با محوریت خانواده در کرمانشاه
کد خبر: 3914477
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه ولایت با محوریت خانواده در کرمانشاه

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه گفت: ویژه برنامه‌های دهه ولایت و امامت با محوریت خانواده در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به ضرورت معرفی غدیر خم، اظهار کرد: امروز انتقال خطبه غدیر به نسل آینده بر عهده ماست و باید تلاش کنیم تا جوانان را تغذیه فکری و اندیشه‌ای کنیم.

وی با اشاره به وضع موجود ناشی از شیوع کرونا، افزود: شیوع این ویروس موجب تغییراتی در برنامه‌های مناسبتی شده، اما مانع از اجرای این برنامه‌ها نشده و بیشتر برنامه‌ها در فضای مجازی در حال اجرا است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه به برنامه‌های دهه ولایت و امامت در استان اشاره و عنوان کرد: ویژه برنامه‌های این هفته با محوریت خانواده در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کلات‌پور بیان کرد: تبیین و شناخت جایگاه غدیر مهم‌ترین مبحثی است که باید در دهه ولایت در بستر خانواده پیگیری شود.

وی تأکید کرد: بزرگداشت وقایع تاریخی و مهم اسلامی در خانواده موضوعی مهم و ضروری است و در این بین تشریح و معرفی واقعه غدیر اهمیت بسیار بالایی دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه درادامه با تشریح برخی از برنامه‌های این ایام در استان، گفت: ویژه برنامه‌هایی به‌مناسبت این ایام با محوریت خانواده در فضای مجازی در نظر گرفته‌ایم که برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام کلات‌پور تصریح کرد: بیشتر برنامه‌های دهه امامت و ولایت در ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در قالب خانواده طرح‌ریزی شده است.

وی در پایان افزود: مسابقه پیامکی غدیر براساس پوستر طراحی شده غدیر و توجه به طرح سه‌شنبه‌های تکریم و توجه به خانواده شهدا از برنامه‌های اجرایی این دهه است.

انتهای پیام
captcha