نصب تابلوهای یادمان شهدا در املش
کد خبر: 3914541
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳

نصب تابلوهای یادمان شهدا در املش

شهردار املش بیان کرد: به‌منظور لزوم یادآوری ایثار و فداکاری سربازان این سرزمین در مقابله با متجاوزان و دشمنان، تابلوهای یادمان شهدای املش در بلوارها و میادین این شهر در حال نصب است.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، ناصر رنجبر، شهردار املش، 13 مردادماه طی سخنانی اظهار کرد: به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و لزوم یادآوری ایثار و فداکاری سربازان این سرزمین در مقابله با متجاوزان و دشمنان در اذهان عموم، پس از چندین سال از پایان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، شهرستان املش از معرفی بصری شهدا محروم بوده که یکی از مطالبات بر حق خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بوده است.

وی بیان کرد: در این راستا به همت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر املش با فراخوان خانواده‌های شهدا و پیگیری‌های مجدانه فرماندهی سپاه ناحیه املش، تصاویر با کیفیت شهدای عزیزمان جمع‌آوری و توسط کاربران طراحی بنر و چاپ و ساخت تابلوها را آغاز کردیم که این الما‌ن‌ها به‌صورت مرحله‌ای در سطح بلوارها و میادین در حال نصب بر روی تیرهای چراغ برق است.

وی گفت: در طول دوره مدیریت ما نسبت به تعویض تابلوهای فرسوده و طراحی زیبای تمثال مبارک سرداران و فرماندهان شهید والامقام شهرستان املش، شهدای روحانی، کوچه‌های به نام شهید و شهدا اقدام کرده‌ایم و این کار همچنان و باقوت ادامه داشته و امیدواریم این عمل ما ترویج‌دهنده راه و رسم شهدا باشد و فردای محشر شهدا یاریگر ما شوند.
 

برگزاری نشست کتابخوان ویژه فرهنگیان


به مناسبت دهه امامت و ولایت برنامه معرفی کتاب با حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان، 13 مردادماه در سالن اجتماعات شیخ بهاءالدین املشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان املش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. 

در این برنامه احمدپور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان املش ضمن خیر مقدم به حاضران و گرامیداشت دهه امامت و ولایت، فعالیت‌های مختلف فرهنگی از قبیل معرفی کتاب را در ترغیب و تشویق فرهنگیان در مراجعه به کتابخانه‌ها و امر کتابخوانی مؤثر دانست و بر تداوم برنامه‌ها و تبلیغات آن تأکید کرد و گفت: معرفی کتاب ما را در انجام رسالت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی یاری می‌کند.

در ادامه این برنامه چهار نفر از فرهنگیان و یک نفر از دانش‌آموزان با معرفی پنج کتاب در ارتباط با دهه امامت و ولایت و قرائت فرازهایی از آن کلیه حاضران در جلسه را به خواندن کتاب‌های معرفی شده دعوت کردند و در پایان با اهدای لوح سپاس و جوایزی از ارائه‌دهندگان تجلیل شد.
 

الیاس عبدالله‌پور
انتهای پیام
captcha