برگزیدگان استانی مسابقات قرآن شرکت گاز چهارمحال‌وبختیاری معرفی شدند
کد خبر: 3914783
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲

برگزیدگان استانی مسابقات قرآن شرکت گاز چهارمحال‌وبختیاری معرفی شدند

مسئول برگزاری مسابقات قرآن شرکت گاز چهارمحال‌وبختیاری گفت: مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن كريم شرکت گاز در مرحله استانی برگزار شد و برگزیدگان این دوره جهت اعزام به مسابقات کشوری مشخص شدند.

غلامعلی کریمیان، مسئول برگزاری مسابقات قرآن شرکت گاز چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان بانو و آقای این اداره در ابتدای هفته جاری، اظهار کرد: مسابقات حفظ، قرائت و مفاهيم قرآن كريم شركت گاز در مرحله استانی برگزار و اسامی برگزيدگان اين دوره جهت اعزام به مسابقات كشوری مشخص شد.

وی ادامه داد: داوران اين دوره از مسابقات، كه از داوران مطرح استان و مقام‌آوران كشوری هستند، معتقد بودند که مسابقات قرآن کریم کارکنان شركت گاز استان هم از حیث كمی و هم كيفی از بالاترين سطح مسابقات قرآنی در استان برخوردار بود و طبق نظرسنجی از شركت‌كنندگان اين دوره از مسابقات نیز همگی به سطح بالای مسابقات اذعان داشتند.

کریمیان با بیان اینکه اين دوره از مسابقات دوازدهمين دوره مسابقات قرآن کارکنان در سطح شركت‌های گاز استان بود، افزود: در این دوره از مسابقات حدود 50 شركت‌كننده در چهار مقطع با هم به رقابت پرداختند که از اين تعداد در هر مقطع يک بانو و یک آقا و در مجموع، ٨ نفر به مسابقات كشوری اعزام خواهند شد.

مسئول برگزاری مسابقات قرآن شرکت گاز استان تصریح کرد: اسامی برگزيدگان به آنان اعلام و پس از عدم دریافت اعتراض در یک مهلت 24 ساعته، به شركت ملی گاز ايران معرفی شدند و سه نفر از برگزیدگان استانی در دوره‌های مختلف مسابقات كشوری در سال‌های گذشته دارای عناوين برتر هستند.

کریمیان در خصوص رعایت کامل پروتكل‌های بهداشتی در این مسابقات، بیان کرد: این پروتکل‌ها بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی سختگیرانه اجرا و ابزار حفاظتی از قبیل شیلد و محافظ و ماسک و دستکش میان شرکت‌کنندگان توزیع شد.

وی گفت: در هر بخش از مسابقات يک ناظر حضور داشت و به هر شركت‌كننده مبلغ ١٠٠ هزارتومان به همراه بسته‌های هدایا تعلق گرفت.

کریمیان اسامی برگزیدگان استانی در دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان شرکت گاز چهارمحال‌وبختیاری را به شرح زیر اعلام کرد: صادق حیدری در رشته قرائت تحقیق، هادی اسدی در رشته قرائت ترتیل، نجفعلی امیری در رشته مفاهیم، نیازعلی مولوی در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم، فریده جلیلی در رشته مفاهیم، محبوبه هاشمی در رشته قرائت ترتیل و آذر طاهری در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم حائز عنوان برتر استان شدند و به مرحله کشوری راه یافتند.

انتهای پیام
captcha